شنبه 29 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه فرارو

تخریب کتیبه‌های دو محوطه جهانی تخت‌جمشید و بیستون بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته و تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت...

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود، بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (10 اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (11 اردیبهشت) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی 1404-1403 با رقابت 12 هزار و 358 داوطلب صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی 1404-1403 هم اکنون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: «تا دو روز آینده در شرق کشور، به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت انتخاب نخستین رویداد استارتاپی فیلمنامه نویسی با حکم محمدحسین ایمانی خوشخو، رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، منصوب شدند. پوران درخشنده، مهدی سجاده‌چی، محمود اربابی، رضا حیدرنژاد، مهدی احمدی، هومان فاضل، علی مؤذنی، مصطفی رستگاری، محمد باقر قهرمانی و حجت الاسلام و المسلمین حسین رحیم‌زاده ده نفر عضو هیئت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: قانون انتخابات می‌گوید وزارت کشور در حوزه‌های انتخابیه دارای تعدد کرسی به سمت برگزاری انتخابات الکترونیکی برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در جنوب غرب و بادهای 120 روزه در شرق کشور پیش‌بینی کارشناس هواشناسی است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان تیم‌های ملی کاراته 12 کاراته‌کا را به اردوی تیم امید بانوان دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.