چهارشنبه 18 مهر 1403

کرونا جان پنج ایلامی دیگر را گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا جان پنج ایلامی دیگر را گرفت

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج فوت ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته در استان ثبت شده و مجموع فوتی ها تا این لحظه به 581 نفر رسیده است.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در 24 ساعت گذشته 91 ابتلا جدید به کرونا ثبت شده و مجموع مبتلایان در استان به 22 هزار و 557 نفر رسیده است.

وی افزود: آمار ابتلا با اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های شدیدتر و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کاهش یافته است اما این به معنی رها کردن پروتکل ها نیست و باید بیشتر به آن توجه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: تعداد بهبودیافتگان کرونا در استان 20 هزار و 853 نفر است و در 24 ساعت گذشته 41 بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شده اند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: 23 مورد از بستری های جدید مربوط به شهر ایلام، 6 مورد چرداول، پنج مورد ایوان، یک مورد دره شهر، 2 مورد ملکشاهی، یک مورد آبدانان و یک مورد نیز مربوط به مهران است.

وی اضافه کرد: شهرستان های ایلام و چرداول همچنان در وضعیت قرمز، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و تبعیت از محدودیت ها و ممنوعیت ها توسط مردم بتوان شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان ایلام باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*