سه‌شنبه 17 مهر 1403

کرونا حریف تمرینات ورزشکاران دوچرخه‌سواری زنجان نشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کرونا حریف تمرینات ورزشکاران دوچرخه‌سواری زنجان نشد

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: بیماری کرونا هرچند سایه سنگین خود را بر ورزش انداخته اما با این وجود حریف تمرینات آمادگی ورزشکاران این رشته ورزشی در زنجان نشده است.

فرهاد عصفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تمرینات جاده‌ای ورزش دوچرخه سواری به‌طور روزانه برگزار می شود ولی برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس و ابتلای ورزشکاران به این بیماری، دوچرخه‌سواران حاضر در قالب گروه های 2 یا سه نفره تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمرینات دوچرخه سواری کوهستان نیز به صورت روزانه و منظم برگزار می شود، اظهار داشت: هفته‌ای سه جلسه تمرینی نیز در ماده تریال برگزار می شود تا ورزشکاران از آمادگی دور نمانند.

عصفوری تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که بطور معمول شهریور ماه برگزار می شود هیات تلاش دارد بعد از پایان امتحانات دانش آموزان، نسبت به استعدادیابی اقدام کند.

وی با بیان اینکه این المپیاد ورزشی بین گروه‌های سنی 12 تا 15 سال برگزار می شود، افزود: این پیکارها از سال 97 برگزار می شود که در سال 98 امیرمحمد کرمی از زنجان توانست به نشان برنز دست یابد.

عصفوری ادامه داد: محمدامین آقاجانلو از دوچرخه‌سواران توانمند زنجان نیز توانست با نشان دادن برتری های خود به اردوی تیم ملی نوجوانان راه پیدا کند که در مسابقات درون اردویی نیز جزو سه نفر برتر شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*