جمعه 1 تیر 1403

کشته شدن سه نظامی اسرائیلی در نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کشته شدن سه نظامی اسرائیلی در نوار غزه

اقتصادنیوز: سه تن دیگر از نیروهای ارتش در جریان درگیری با مقاومت در نوار غزه کشته شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که در جریان این درگیری ها، دو نظامی دیگر صهیونیست نیز زخمی شدند. رسانه های صهیونیستی از حادثه سخت در مرکز نوار غزه سخن می گویند، جایی که اعلام شد دو نظامی دیگر از تیپ 179 این رژیم در نتیجه انفجار یک بسته انفجاری کشته شده اند و در جریان این حادثه 2 نظامی دیگر نیز زخمی شدند. از سوی دیگر، ارتش رژیم اشغالگر قدس کشتن شدن «یائیر رویتمن» از تیپ «گفعاتی» را که در جریان درگیری در چند روز گذشته در رفح زخمی شده بود، تأیید کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه کشته شدن هشت تن از نظامیان خود از تیپ مهندسی 601 در عملیات امروز مقاومت در رفح را تأیید کرد. این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که این افراد در نتیجه انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح کشته شدند.

براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی 601 این رژیم نیز در میان کشته ها است. در همین راستا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شد و نیروهای ارتش دو ساعت پس از آن توانستند به آن برسند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد ارتش این رژیم همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد. این شبکه افزود: نفربر «ببر» که در رفح هدف قرار گرفت، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید