پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کشف جسد مرد جوان کنار معدن شن غرب تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کشف جسد مرد جوان کنار معدن شن غرب تهران

جسد یک مرد جوان در کنار یک معدن شن در غرب تهران کشف شد؛ با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر وارد عمل شدند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سوم دی ماه امسال، ماموران کلانتری 179 خلیج فارس در بیابان‌های شرق محله خلیج فارس در حال گشت‌زنی بودند که جسد مرد جوانی را نزدیک معدن شن پیدا کردند و حادثه را به ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی اطلاع دادند.

تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری حکایت از آن داشت، مرد جوان یک هفته قبل به دلایل نامشخصی فوت کرده است و جسد وی توسط پرندگان خورده شده است.

پایان تلخ مرد جوانی که آرزوی تاسیس کشتارگاه داشت

تیم جنایی در نخستین گام، نگهبان معدن شن را هدف تحقیق قرار دادند. وی گفت: کیوسک نگهبانی نسبت به محل کشف جسد فاصله زیادی دارد برای همین متوجه این حادثه نشدم، در این چند وقت هم تردد مشکوکی ندیدم.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته اطراف معدن را هدف بازبینی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر وارد عمل شدند و تحقیقات اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با پرونده ادامه دارد.