یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف حجاب

کشف حجاب

وب‌گاه عصر ایران

بانکی پور گفت: «براین اساس آنچه در لایحه آمده این است که جریمه معلق کشف حجاب 1.5 میلیون تومان باشد؛ اگر فردی مجدداً بعد از صدور پیامک بی‌حجاب بیرون آمد مشمول جریمه قطعی سه میلیونی می‌شود یعنی در مجموع جریمه 4 و نیم میلیون تومانی اعمال می‌شود و قرار بود این جریمه از حساب افراد کم شود که مجمع تشخیص به آن ایراد گرفت، لذا مقرر شد که اگر این جریمه ظرف یک هفته پرداخت نشود، محدودیت‌هایی اعمال...

وب‌گاه الف

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان این که جریمه کشف حجاب 4 و نیم میلیون تومان است، تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب برنامه نظام برای برخورد با مساله بی‌حجاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بانکی‌پور در نشست عصر اولین جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری درباره حجاب فرمودند که با برنامه وارد شدند و شما هم باید با برنامه وارد شوید. وی ادامه داد: لایحه عفاف و حجاب برنامه نظام برای برخورد با مساله حجاب است. این لایحه فرازونشیب‌های زیادی داشت و عده‌ای معتقد بودند که نباید نظام در مساله حجاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد راستینه گفت: لایحه عفاف و حجاب به مجلس آمد اما ایرادات اساسی داشت که رفع کردیم و امروز تقریباً تمام ایرادات آنان رفع شده است و رایزنی با شورای نگهبان شده و آماده ابلاغ است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد که لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت لایحه موسوم به عفاف و حجاب گفت: تمام ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب برطرف شده و این لایحه آماده ابلاغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده‌ایم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد راستینه» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم اظهار کرد: چند اولویت در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم مدنظر قرار گرفت که شامل خانواده و جوانی جمعیت، ساماندهی فضای مجازی، ورزش و عفاف و حجاب بود. وی ادامه داد: قانون جوانی جمعیت بر اساس اصل 85 قانون اساسی و در کمیسیون ویژه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. سردار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحیم پورازغدی گفت: آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند. در کشورهایی که حجاب وجود ندارد خشونت و تجاوز جنسی به زنان خیلی بیشتر است. رحیم پورازغدی گفت: آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند. در کشورهایی که حجاب وجود ندارد خشونت و تجاوز جنسی به زنان خیلی بیشتر است. به گزارش عرشه آنلاین، رحیم پور ازغدی گفت: همین الان بالاترین...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: همین الان بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه‌گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند؛ این بار نیز شکست خورده و راهی به جایی نمی برند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

رحیم‌پور ازغدی گفت: اسلام سرکوب شهوت ندارد و ازدواج را مسیری برای تأمین صحیح این نیاز می‌داند. چون نمی‌خواهد عقده جنسی به وجود بیاید. ولی اگر از مرز انصاف و عدالت خارج شد همین شهوت به قاتل انسان تبدیل می‌شود.