یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف 203 دستگاه تلفن همراه سرقتی آماده ارسال به کشور‌های همسایه

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کشف 203 دستگاه تلفن همراه سرقتی آماده ارسال به کشور‌های همسایه

رئیس پلیس پایتخت از کشف 203 عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود خبر داد.

سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت، گفت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه‌ای تلفن همراه که در محدوده دولت آباد اقدام به سرقت می‌کردند، عوامل تجسس کلانتری 167 این فرماندهی هویت و مشخصات مالخر تلفن‌های همراه را که از اتباع کشور همسایه بود شناسایی کردند؛ و‌ی افزود: با بررسی دوربین‌های مسیر‌های احتمالی متهم، سرانجام مخفیگاه وی در محدوده دولت آباد شناسایی شد و تیم‌های عملیات کلانتری دولت آباد در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 203 عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متهم 36 ساله که دارای سابقه سرقت است، به خرید و جمع آوری تلفن‌های همراه مسروقه و ارسال به کشور‌های همسایه اعتراف کرد.

سردار محمدیان همچنین از کشف بیش از 1500 دستگاه رایانه خودرو و بیش از 300 عدد انواع گوشی در اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، از مخفیگاه متهمان، اموال سرقت شده‌ای به دست آمد که کشف بیش از 1500 دستگاه رایانه خودرو و بیش از 300 گوشی، تنها بخشی از این کشفیات بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی