یک‌شنبه 1 مهر 1403

کشف 891 تن روغن، 18 تن آرد، 29 تن مرغ و 9 تن ماکارونی در خوزستان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کشف 891 تن روغن، 18 تن آرد، 29 تن مرغ و 9 تن ماکارونی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در بخش دوم نشست امروز شورای عالی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه از دستگیری و بازداشت سه عضو یک موسسه حقوقی و داوری که با وعده دریافت آراء تضمینی اقدام به اخاذی از مراجعه‌کنندگان می‌کردند، خبر داد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همچنین با اشاره به کشف 891 تن روغن، 18 تن آرد، 31 تن شکر، 29 تن مرغ و 9 تن ماکارونی در استان خوزستان و مقادیر قابل توجهی برنج، روغن و شکر در استان بوشهر طی روزهای گذشته، اظهار کرد: بازرسی‌های میدانی اخیر دادستان‌ها، نقش موثری در کشف این میزان قابل توجه از اقلام احتکار شده داشته است.

حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این جلسه از اجرایی شدن اولین گام در انتقال پادگان 77 ارتش در مشهد در روز شنبه هفته جاری (31 اردیبهشت) خبر داد و گفت: پس از تخریب دیوار پادگان لشکر 77، سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنان بر ادامه روند اجرای طرح توافق‌شده میان ارتش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تخم مرغ احتکار روغن رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است