یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به زودی کلنگ زنی می شود / مشکلات اساسی ورزشگاه امام خمینی (ره) رفع خواهد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به زودی کلنگ زنی می شود / مشکلات اساسی ورزشگاه امام خمینی (ره) رفع خواهد شد

رجائیان گفت: کار عمرانی ازجمله خط‌مشی‌های باشگاه آلومینیوم است که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و با حمایت هیئت‌مدیره شرکت و باشگاه کلنگ زنی کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به‌زودی انجام می‌شود که نویدبخش یک اقدام اصولی در ورزش استان و کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ اظهار داشت: بر موضوع شفاف‌سازی در باشگاه آلومینیوم تأکید داریم و اخیراً نیز برای بار چندم رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد تنها باشگاه صنعتی که نسبت به ثبت مدارک و اسناد هزینه‌ها به‌صورت کامل اقدام کرده باشگاه آلومینیوم است.

وی گفت: به‌غیراز پرسپولیس و استقلال که زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی اداره می‌شود و ملزم به شفاف‌سازی است تنها باشگاهی که نسبت اعلام هزینه‌ها به سازمان بورس و خصوصی‌سازی اقدام کرده باشگاه آلومینیوم اراک است.

رجائیان تأکید کرد: آلومینیوم به‌عنوان تنها باشگاه لیگ برتری غرب کشور باید بتواند ساختاری را ایجاد کند که سرفصل جدیدی از فعالیت‌های ورزشی باشد و در این راستا برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی مدنظر است.

رجائیان اذعان داشت: همان‌قدر که برای تیم آلومینیوم به‌عنوان ویترین باشگاه در لیگ برتر ارزش قائل هستیم باید در رده‌های پایه از آکادمی تا تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان و امید نیز برنامه داشته باشیم لذا اگر می‌خواهیم فوتبال را در اراک نهادینه کنیم باید چرخه مناسبی از تولید بازیکن و ایجاد انگیزه در شهر اراک به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر و روستاها داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: آکادمی فوتبال آلومینیوم در حال فعالیت است و مربیانی به کار گرفته‌شده‌اند که در سطح بالایی هستند و این قول را می‌دهیم که آکادمی فوتبال ایرالکو در آینده‌ای نزدیک یکی از نقاط پررنگ فعالیت‌های ورزشی باشگاه باشد.

وی افزود: فعالیت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی در لیگ برتر منوط به اخذ مجوزهای حرفه‌ای سازی از فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال است و در این راستا اقداماتی در باشگاه آلومینیوم انجام‌شده و به موازات فعالیت برای استانداردسازی موضوع حرفه‌ای سازی را نیز جدی گرفته‌ایم.

رجائیان همچنین اظهار داشت: کار عمرانی، ترمیم زمین‌های چمن و احداث کمپ ورزشی ازجمله خط‌مشی‌های باشگاه آلومینیوم است که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و با حمایت هیئت‌مدیره شرکت و باشگاه کلنگ زنی کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به‌زودی انجام می‌شود که نویدبخش یک اقدام اصولی در ورزش استان و کشور است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: ورزشگاه 15 هزارنفری امام خمینی (ره) اراک را در ابتدای فصل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال به مرحله‌ای رساندیم که مسابقات برگزار شود و خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی بودجه‌ی خوبی به این ورزشگاه اختصاص پیدا کرد.

رجائیان خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی این مجموعه با کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی حل خواهد شد تا به‌صورت بلندمدت به باشگاه آلومینیوم واگذار شود و پس از واگذاری باشگاه عهده‌دار کلیه هزینه‌ها و بحث نگهداری ورزشگاه خواهد شد.

انتهای پیام /