سه‌شنبه 10 مهر 1403

کمک بیش از 1.2 میلیارد تومانی بهزیستی به مددجویان در ایام کرونا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمک بیش از 1.2 میلیارد تومانی بهزیستی به مددجویان در ایام کرونا

مراغه - ایرنا - رییس اداره بهزیستی مراغه با اشاره حمایت از مددجویان زیرپوشش این سازمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک میلیارد و 288 میلیون تومان از سوی بهزیستی و مراکز تحت نظارت آن به مددجویان کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده است.

محمد جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا، تاکنون 166 میلیون تومان کمک نقدی از طریق اداره بهزیستی و نیز مراکز زیر نظر و نظارت بهزیستی برای کمک به مددجویان نیازمند جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: از این میزان کمک نقدی، 15 میلیون تومان از طریق خود اداره بهزیستی و نیز 151 میلیون تومان نیز از طریق مراکز تحت نظارت این اداره تامین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت، یک میلیارد و 122 میلیون تومان نیز به صورت کمک های غیرنقدی توسط این سازمان جمع آوری و به صورت جیره های خشک غذائی بین مددجویان زیرپوشش این سازمان توزیع شده است.

جباری گفت: در این راستا، 927 میلیون تومان کمک غیرنقدی از طریق اداره بهزیستی و 195 میلیون تومان کمک غیرنقدی نیز از سوی مراکز تحت نظارت بهزیستی تامین و جمع آوری شده است.

وی افزود: بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان و خیران دلسوز این شهرستان برای حمایت از اقشار نیازمند است.

وی اضافه کرد: حمایت از مددجویان و قشر بی بضاعت جامعه، می تواند از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کند و این امر باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گیرد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*