سه‌شنبه 1 خرداد 1403

کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حاجی پور گفت: مگر می شود آموزش و پرورش اطلاعات معلمی که 30 سال در این وزارتخانه کار کرده و هر سال مورد ارزیابی قرار گرفته است را نداشته باشد که امروز برای رتبه بندی خواستار بارگذاری اطلاعات از سوی معلمان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی در ادامه با بیان اینکه ما انتظار داشتیم بعد از تصویب قانون و ابلاغ آن رتبه بندی به طور دقیق اجرایی می شد، اظهار کرد: یک معلم 27 سال خدمت کرده و تازه قرار است رتبه بندی شود، دنبال چه چیزی باید بگردیم. مجلس بر اساس تعداد معلمان، اعتبارات لازم را نیز در نظر گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز گفته می‌شود که برای رتبه بندی، اطلاعات معلمان باید بارگذاری شود. مگر اطلاعات معلمی که 30 سال خدمت کرده، در اختیار آموزش و پرورش نیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مگر می شود آموزش و پرورش اطلاعات معلمی که 30 سال در این وزارتخانه کار کرده و هر سال مورد ارزیابی قرار گرفته است را نداشته باشد که امروز برای رتبه بندی خواستار بارگذاری اطلاعات از سوی معلمان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقریبا بیشتر جذب نیرو در آموزش و پرورش در سنوات گذشته، تابع مسائل سیاسی حاکم بر جامعه بوده و کمتر به کیفیت فکر شده است. با همه این ها نباید انتظار داشته باشیم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که نه فکری پشت اداره آن است، نه نیروی انسانی باکیفیت دارد و نه سرمایه ای برای رشد، معجزه رخ دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس گفت: مثلا کسی به عنوان مستخدم وارد نظام آموزش و پرورش شده و در نهایت در جایگاه معلم و مدیر خارج شده است. وقتی فرایند غلط است، اگر کسی بخواهد آن را بر هم بزند مورد سوال قرار می گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی در دومین روز برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها پارک‌های علم و فناوری که امروز 11 شهریورماه در مرکز پژوهش‌های صنعتی ایران برگزار شد، با بیان اینکه کسی که در سنگر وزارت علوم و ریاست دانشگاه است باید بداند چه مسئولیت مهم و ارزنده ای دارد، تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جایگاه خاصی برخوردار است، تمام مسئولان دانشگاه‌ها...

وب‌گاه الف

در پی اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر خرید و فروش سؤالات کنکور گروه علوم‌پزشکی تا یک میلیارد تومان، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان تاسیس سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1347 تا به امروز، یک سؤال هم از این مجموعه خارج نشده است که یک افتخار برای سازمان سنجش به حساب می‌آید.

وب‌گاه فرارو

«مهدی حسین‌دوست» دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: «حال اگر بنا بود سؤالات کنکور با تکنیک‌های کوتاه تست‌زنی حل شود، نباید چندین هزار نفر به درصد‌های عالی دست پیدا می‌کردند؟ با نظرسنجی از رتبه‌های برتر کنکور، به‌سادگی می‌توان به این موضوع پی برد که پاسخ به سؤالات کنکور در سال‌های گذشته، تنها با تسلط عمیق و مفهومی به کتاب درسی و پرورش مهارت خلاقیت و حل مسئله با تمرین فراوان ممکن است و تکنیک...

خبرگزاری دانا

محسن منصوری استان‌دار تهران از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور در انجام ماموریت خود برای برگزاری دوره های آموزش مجازی تاکنون موفق عمل کرده است و آموزش عالی باید آموزش مجازی را به طور کلی به این دانشگاه بسپارد.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.