چهارشنبه 6 تیر 1403

کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» با شعار «قیام جوانان برای تحول ایران» به‌همت بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانشجویی کشور با هدف تربیت معرفتی تشکیلاتی جنبش دانشجویی بر مبنای گفتمان امامین انقلاب از سه شنبه 10 مرداد با حضور بیش از 600 دانشجوی پسر از سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی آغاز شد و به مدت 14 روز ادامه دارد. ناصر...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» با شعار «قیام جوانان برای تحول ایران» به‌همت بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانشجویی کشور با هدف تربیت معرفتی تشکیلاتی جنبش دانشجویی بر مبنای گفتمان امامین انقلاب از سه شنبه 10 مرداد با حضور بیش از 600 دانشجوی پسر از سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی آغاز شد و به مدت 14 روز ادامه دارد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در دوره اسلام ناب بسیج دانشجویی حاضر شد و ضمن سخنرانی به سوالات دانشجویان حاضر در این دوره پاسخ داد.

کنعانی گفت: اعمال فشار بر جمهوری اسلامی، قرار دادن ملت در برابر دولت و کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره، هدفی بود که از اغتشاشات پارسال دنبال می‌کردند. که البته خیلی زود فهمیدند اشتباه می‌کنند.

وی افزود: در همان زمان از نگاه نظام سلطه، جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که امکان براندازی نظام وجود ندارد و امکان تغییر نظام فقط از راه تضعیف نظام وجود دارد. ما در بازه زمانی اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم.

کنعانی گفت: نظام سلطه اگر قدرت گذشته خود را داشت راضی به مذاکره با ما نمی‌شد. آمریکا دیگر قدرت اقتصادی و نظامی نیست، آمریکا دیگر قدرت هژمونیک نیست. بعد از عادی سازی رابطه ایران با عربستان، نروژ درخواست میزبانی نشست سه جانبه دو کشور اروپایی با ایران را داد. برخی کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کردند، خواستار از سرگیری ارتباطات بودند.

کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم 2