سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می‌شود

استاندار همدان گفت: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی‌ها است و باید با برگزاری آیین‌هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با ویژگی‌های این شهید بزرگوار آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، سیدسعید شاهرخی در نشست شورای استانی کنگره شهید محراب آیت‌الله مدنی بیان کرد: به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند شهید محراب آیت‌الله مدنی، کنگره بزرگداشت این عالم ربانی، 20 شهریور همزمان با سالگرد شهادت وی در همدان برگزار می‌شود.

استاندار همدان افزود: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی‌ها است و باید با برگزاری آیین‌هایی از این قبیل، جوانان و نسل آینده، با ویژگی‌های این شهید بزرگوار آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه همدان تجارب و سوابق ارزشمندی در برگزاری کنگره‌ها دارد، گفت: به واسطه برگزاری کنگره‌های بزرگ ملی و بین‌المللی، همدان به عنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان‌های کشور قرار دارد. آیت‌الله مدنی، از بزرگ‌ترین مفاخر و سرمایه گرانقدری است که نقش پررنگی در باورهای دینی و فرهنگی مردم، تجلی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت.

شاهرخی با بیان اینکه کمیته‌های هشت گانه این کنگره، تشکیل شده است و اعضای آن باید با جدیت کار را دنبال کنند تا اثرات آن برای جوانان ماندگار شود تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال 1400 برگزاری این کنگره است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود. هفته گذشته نشست مقدماتی برگزاری کنگره تجلیل و بزرگداشت شهید شاخص و 8000 شهید استان همدان نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات و پیش برنامه‌های این کنگره در حال هماهنگی است، گفت: کنگره بزرگداشت شهید شاخص و 8000 شهید استان همدان بسیار باعظمت و فراگیر است و در سال 1402 برگزار می‌شود. انتهای پیام