چهارشنبه 4 مهر 1403

کیومرث هاشمی با این نشانه وزیر ورزش بعدی است؟

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
کیومرث هاشمی با این نشانه وزیر ورزش بعدی است؟

استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست

کمتر یک هفته دیگر وزاری دولت سیزدهم از سوی رئیس این دولت در مجلس معرفی خواهند شد، از همین رو گمانه زنی رسانه ها شدت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، پنجشنبه سیزدهم مرداد مراسم تحلیف ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

در این میان استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست.

هاشمی تقریبا تنها گزینه‌ای در میان کاندیداهای این پست در کابینه رییسی است که سبقه ورزشی طولانی دارد. او سالها نفر دوم ورزش کشور در دولت احمدی‌نژاد بود و محبوبیت نسبی خوبی هم میان ورزشکاران دارد.

کیومرث هاشمی در دوره انتخابات هم در ستاد ابراهیم رئیسی نقش فعالی ایفا کرد و در آستان قدس رضوی هم نام او در کنار رئیس دولت آتی شنیده می‌شد.

در این میان سایت خبرآنلاین نزدیک به دولت روحانی هم نوشته برای وزارت ورزش و جوانان نام کیومرث هاشمی مطرح است، وی از سال 1392 تا سال 1396 ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشته و در معاونت‌های مختلف وزارت ورزش هم دارای سوابقی است.