پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گرامیداشت یاد شهید فخری‌زاده در دیدار سپاهان و سایپا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
گرامیداشت یاد شهید فخری‌زاده در دیدار سپاهان و سایپا

اصفهان - ایرنا - یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان قبل از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، دیدار عصر روز سه‌شنبه تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و سایپا تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.

یاد و خاطره شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور با نصب بنر و اعلام از بلندگوی ورزشگاه همراه با یک دقیقه سکوت از سوی بازیکنان 2 تیم گرامی داشته شد.

پیش از شروع بازی، مدیرعامل باشگاه سپاهان با اهدای گل و یادمان‌های این باشگاه از ابراهیم صادقی سرمربی و محسن مسلمان بازیکن سابق سپاهان و فعلی تیم سایپا تقدیر کرد.

امروز 10 اسفند سالروز تولد محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بود که به این مناسبت بنر بزرگی از تصویر او روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان برافراشته شده بود.

در دقیقه چهارم دیدار به مناسبت تولد نویدکیا، کانون هواداران باشگاه سپاهان اقدام به نورافشانی در ورزشگاه کرد که گل تیم سپاهان با این رویداد همزمان شد.

این دیدار مانند سایر دیدارهای گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.

علی طاهری رییس هیات فوتبال استان اصفهان به همراه مجتبی لطفی رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان و علی افضل عضو هیات مدیره این باشگاه و برخی از مدیران باشگاه سایپا از جایگاه ویژه ورزشگاه نقش جهان، نظاره‌گر این مسابقه هستند.

در نیمه دوم دیدار، بازیکنان 2 تیم بشدت به داوری معترض شدند.

سرمربی سپاهان بعد از گلزنی سایپا بشدت به بازیکنان خود معترض شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16:20 دقیقه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه، تیم سپاهان با هفت امتیاز در رده پنجم و سایپا با 6 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

*س_برچسب‌ها_س*