جمعه 31 فروردین 1403

گرد و غبار در برخی استان‌ها / اهواز داغ‌ترین شهر کشور

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
گرد و غبار در برخی استان‌ها / اهواز داغ‌ترین شهر کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا جمعه 28 مرداد در بخش‌هایی از شمال غرب کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم.

وی افزود: در پنج روز آینده در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: همچنین در پنج روز آینده در بخش‌هایی از شرق و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک داریم.

ضیائیان اضافه کرد: در سه روز آینده در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار د اشت: آسمان تهران فردا صاف، در برخی ساعات افزایش باد و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 35 و 25 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هواشناسی صادق آخرین وضعیت صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی وضعیت راه‌ها گردوغبار این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است