یک‌شنبه 27 خرداد 1403

گره تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر: پول!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گره تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر: پول!

دو سال دیگر تا پایان قرارداد مهاجم آرژانتینی 26 ساله با اینتر باقی مانده است و او از الان باشگاه را مجبور کرده که قبل از نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قرارداد جدیدی را برای او تنظیم کنند.

به گزارش "ورزش سه "، لائوتارو مارتینز همچنان به عنوان ستاره کلیدی برای اینتر می‌درخشد. او این تیم را در این فصل به سمت فتح اسکودتو سوق داد. او در 44 بازی در تمامی رقابت‌ها، 27 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد و خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا ثابت کرد.

الخاندرو کامانو در صحبت با «اف‌سی اینترنیوز» ابتدا در مورد موقعیت فعلی لائوتارو در مذاکرات قرارداد با اینتر صحبت کرد:«اخیراً مالکیت اینتر تغییر کرده است. بنابراین، حدس می زنم آنها باید مسائل داخلی خود را حل کنند. بعد همدیگر را می بینیم، مثل همیشه. اینتر باشگاهی‌ست که من دوست دارم. لوتارو هم کاملاً احساس می‌کند که جزئی جدایی ناپذیر از آن‌هاست.

هنوز دو سال تا پایان قراردادش باقی مانده است، یعنی دو سال برای تعیین وضعیت باقی مانده است. تا سال 2026 فقط اینتر می تواند تصمیم فروش او را بگیرد. در حال حاضر او از قرارداد فعلی تا سال 2026 بسیار راضی است.»

او تأیید کرد که لوتارو می خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی با باشگاه امضا کند.

«اینتر می خواهد تمدید کند. و ما قبلاً جواب مثبت داده‌ایم، چون لائوتارو در اینتر بسیار خوشحال است. اضافه می کنم: وفاداری او به اینتر مطلق است. او می‌خواهد بماند و تمدید کند، اما باید در مورد بازیکنی که امروز شده است صحبت کنیم. اگر برای کل دنیا او قابل مقایسه با هالند، امباپه، بازیکنان سطح بالای بین المللی است، باید از اینجا شروع کنیم.

می دانید، در ایتالیا فوتبالیست هایی هستند که بیشتر درآمد دارند، در صورتی که کمتر کار کرده اند. من باید به همین دلیل با مدیران اینتر صحبت کنم. ما در مورد انتقال احتمالی او با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ایم، چون او می‌خواهد در میلان بماند.»

از مدیر برنامه او در مورد پیشنهاد اخیر موکلش مبنی بر اینکه این دو طرف دوباره در این هفته ملاقات خواهند کرد، سوال شد.

«منظورش این بود که تا زمانی که قرارداد منقضی شود، می‌توانیم همدیگر را ببینیم تا با اینتر تمدید کنیم. لائوتارو می خواهد برای ماندن در میلان توافقی انجام دهد. در مورد همه‌چیز بحث خواهیم کرد. لوتارو عشقی عمیق و واقعی به هواداران و پیراهن اینتر دارد.

اما ما هنوز در مورد یک توافق حرفه ای صحبت می کنیم. ما باید یک توافق حرفه‌ای انجام دهیم. مردم باید بدانند که لوتارو حاضر است با افعی‌ها به توافق برسد، ولی نه به هر روشی. بلکه به روشی که هم اینتر را راضی کند و هم لائوتارو را.»

از کامانو پرسیده شد که آیا ستاره اینتر 10 میلیون یورو خالص در سال حقوق می خواهد؟

«مبلغ احتمالی توافق مهم نیست. شرایط با گذشت زمان تغییر می کند. لائوتارو امروز یکی از بهترین گلزنان اروپاست. بنابراین ما به توافقی نیاز داریم که همه را خوشحال کند.»

در نهایت، کامانو سعی کرد هواداران را در مورد قرارداد لائوتارو آرام کند.

«نباید بترسید، چون همه می‌دانند که لوتارو اینتر را دوست دارد. اما دوران حرفه‌ای یک فوتبالیست کوتاه است. و وضعیت مارتینز باید با بازار تطبیق پیدا کند.

در همین حال، او همچنان به من می‌گوید که به هیچ باشگاه دیگری گوش نکنم، زیرا او می خواهد با شرایط مناسب در اینتر بماند. لائوتارو فرد صادقی است، او هر کاری برای ماندن در اینتر میلان انجام خواهد داد.

ما برای یافتن توافق هر چند بار که اینتر بخواهد حاضریم به میلان بیاییم. ما هرگز به ترک اینتر فکر نکردیم. در واقع، دوست داریم مادام العمر بمانیم. امیدوارم و اعتقاد دارم که این اتفاق شدنی است.»

گره تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر: پول! 2
گره تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر: پول! 3