سه‌شنبه 10 مهر 1403

گروه جهادی فطرس به یاری محرومان استان فارس می‌رود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
گروه جهادی فطرس به یاری محرومان استان فارس می‌رود

داوود کریمی عضو گروه جهادی فطرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی در سال 96 تشکیل شده است و اردوهای جهادی در کرمانشاه و سرپل‌ذهاب را برگزار کردیم. همچنین نوروز سال قبل نهبندان خراسان جنوبی اردو جهادی با حضور 70 نفر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه اردوی شناسایی در استان فارس برگزار کرده‌ایم، افزود: بنا داریم در ایام نوروز اردوی جهادی را با حضور اعضای هیأت رایالعباس (ع) برای کمک‌رسانی به مناطق محروم دهستان دژگاه استان فارس برپا کنیم که مردم این منطقه دارای سطح محرومیت 9 هستند؛ یعنی معضل آن‌ها تنها مدرسه و درمانگاه نیست و فراتر از آن، منزل مسکونی مناسب هم ندارند.

کریمی ادامه داد: این اردوی جهادی از 25 اسفند 1398 لغایت 5 فروردین 1399 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

عضو گروه جهادی فطرس با بیان اینکه این اردو با حضور 120 نفر از جوانان هیأت رایالعباس (ع) برگزار می‌شود، گفت: این اردو شامل خواهران و برادران هم متاهلین و هم مجردین خواهد بود که پس از ثبت نام اولیه مصاحبه‌ای از داوطلبان صورت می‌گیرد تا افراد نهایی برای اردو انتخاب شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حاج محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) نیز حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های این گروه جهادی داشته و صفحه شخصی خود در فضای اینستاگرام را به این گروه اختصاص داده تا اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از این طریق انجام شود.

انتهای پیام /

محمود کریمی مداح اهل بیت هیأت رایالعباس گروه جهادی فطرس اردوی جهادی اینستاگرام داوود کریمی
گروه جهادی فطرس به یاری محرومان استان فارس می‌رود 2