جمعه 7 اردیبهشت 1403

گرگان

گرگان

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشهر، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی شمال کشور است و بهترین شرایط را چه برای زندگی و چه برای سفر و تفریح دارد. نوشهر، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی شمال کشور است و بهترین شرایط را چه برای زندگی و چه برای سفر و تفریح دارد. در این مطلب، با بهترین محله‌های نوشهر برای سکونت آشنا خواهید شد؛ محله‌هایی که زیباترین خانه‌ها و ویلاها را دارد و از امکاناتی همچون فضای سبز و... برخوردار است؛ همچنین،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر زیر مربوط به خیابان استانبول تهران در سال 1328 است.

وب‌گاه ورزش سه

بازی‌های چهارم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با صعود مهرام و ذوب آهن به نیمه نهایی پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های بسکتبال ذوب آهن و مهرام با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از اتمام تهیه نقشه حریم گسلی 6 شهر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی 10 شهر به اتمام رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره بسکتبال ایران و کاپیتان تیم نفت، بهترین بازیکن شب سوم بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به فینال سوپرلیگ غرب آسیا راه یافته در انتظار مشخص شدن حریف خود در ایستگاه پایانی است که روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز