پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گرگان

گرگان

خبرگزاری تسنیم

دیدار سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان ایران با انجام چهار دیدار برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات شطرنج گلستان روز شنبه (25 فروردین) برگزار شد اما به علت آرای برابر و به تفاهم نرسیدن نامزدهای تصدی‌گری این مسوولیت، رییس جدید انتخاب نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به عقیده کارشناسان رگ حیاتی اصفهان قطع شده است و تا زمانی که جریان زاینده‌رود به‌صورت دائمی برقرار نشود نمی‌توان امیدی برای مهار فرونشست در اصفهان داشت.

وب‌گاه ورزش سه

پوینت گارد آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، بهترین بازیکن شب دوم پلی‌آف لیگ برتر ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در همین تهران خودمان قریب به هشتاد نفر معرکه‌گیر زبر و زرنگ زندگی می‌کنند که درآمد روز جمعه‌ی آن‌ها روی هم رفته 48 هزار ریال می‌شود / تهرانی‌ها روزهای جمعه فقط 7 میلیون و پانصد هزار ریال بابت شنگول شدن می‌پردازند!

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه خداوند در سایه تقوا علم و حکمت خود را به انسان‌ها می‌بخشد، افزود: اهمیت تقوا در قرآن تا آنجا است که حتی خداوند خود را در قرآن اهل تقوا معرفی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مغازه عمو حسن، پدیده تازه فضای مجازی به علت بی‌حجابی پلمب شد. به گزارش عرشه آنلاین، مغازه عمو حسن، پدیده تازه فضای مجازی به علت بی‌حجابی پلمب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی اجرای طرح در آغوش خانواده با مشارکت لیلا اوتادی، 15 زندانی با جرائم غیر عمد از اطراف شهر گرگان و شهرهای همجوار آزاد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی اجرای طرح در آغوش خانواده با مشارکت لیلا اوتادی، 15 زندانی جرائم غیر عمد از اطراف شهر گرگان و شهرهای همجوار آزاد شدند. طی اجرای طرح در آغوش خانواده با مشارکت لیلا اوتادی، 15 زندانی جرائم غیر عمد از اطراف شهر گرگان و شهرهای همجوار آزاد شدند. به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با عید سعید فطر لیلا اوتادی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما، در ادامه اجرای طرح «در آغوش خانواده»، مقدمات آزادی 15...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی اجرای طرح «در آغوش خانواده» 15 زندانی جرائم غیر عمد از اطراف شهر گرگان و شهرهای همجوار آزاد شدند.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا قربانی در سال 1402 رکوردی تاریخی برای موسیقی ایرانی ثبت کرد تا فقط در تهران برای 162 سانس روی صحنه برود.

وب‌گاه ورزش سه

پلی‌آف دوم لیگ برتر آقایان ایران با انجام 4 دیدار برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلی‌آف دوم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران با انجام 4 دیدار برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - ارسلان کاظمی و محمدسینا واحدی (کاپیتان و امتیازآورترین بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل لیموندیس فارس) از هواداران خواستند مثل گذشته سالن را پر کنند و به بازیکنان روحیه و انگیزه بیشتری دهند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بسکتبال بازی احساسات است و تماشاگران با تشویق خود این احساس را به بازیکنان منتقل می‌کنند.