جمعه 15 تیر 1403

گلایه سعید جلیلی از قول مردم لرستان از پزشکیان درباره سردار سلیمانی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
گلایه سعید جلیلی از قول مردم لرستان از پزشکیان درباره سردار سلیمانی

سعید جلیلی در مناظره امشب به گلایه مردم لرستان از مسعود پزشکیان اشاره کرد. تسنیم: سعید جلیلی در مناظره امشب به گلایه مردم لرستان از مسعود پزشکیان اشاره کرد. سعید جلیلی گفت: امروز میهمان مردم لرستان بودم، به شدت متاثر بودند از تعبیر نادرست درباره شهید سلیمانی؛ و از من خواستند که آن ابزار ناراحتی شان را بیان کنم.

تسنیم: سعید جلیلی در مناظره امشب به گلایه مردم لرستان از مسعود پزشکیان اشاره کرد. سعید جلیلی گفت: امروز میهمان مردم لرستان بودم، به شدت متاثر بودند از تعبیر نادرست درباره شهید سلیمانی؛ و از من خواستند که آن ابزار ناراحتی شان را بیان کنم.

مسعود پزشکیان نیز با اشاره به این موضوع گفت: دیشب در بحث‌هایی که شد این تداعی شده که من به سردار بزرگ ملی کشور طوری بحث شده که انگار بی احترامی شده است نسبت به آن بزرگوار. من ایشان را غرور ملی و خار چشم دشمنان می‌دانم. و ایشان الگویی است برای جوانان ما که راهش را ادامه دهند که در این صورت خیلی از مشکلات کشور با دیدی که ایشان داشت حل می‌شود. ایشان قهرمان ظلم ستیز در خارج و یار و یاور ستمدیدگان در داخل بود؛ چه با‌حجابان و چه بی‌حجابان و چه مذهبی‌ها و چه غیرمذهبی‌ه

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

گلایه سعید جلیلی از قول مردم لرستان از پزشکیان درباره سردار سلیمانی 2