پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گمرک جمهوری اسلامی

گمرک جمهوری اسلامی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در حالی که در 6 سال گذشته بنا بر رای معاونت حقوقی اختیار تشخیص قاعده گمرکی به وزارت صمت واگذار شده بود با پیگیریهای صورت گرفته از سوی گمرک، در رای جدید معاونت حقوقی ریاست جمهوری، حوزه اقدام وزارت صمت تنها به ارائه نظر مشورتی محدود خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، شادی مالکی در حاشیه آئین رونمایی از ناوگان جدید برقی حمل و نقل عمومی تهران که به حضور شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی برگزار شد، افزود: گروه نخست خودرو‌های برقی با تلاش‌های شهردار تهران و پیگیری مستمر معاون حمل و نقل ترافیک از گمرک جمهوری اسلامی ایران ترخیص و برای انجام ارزیابی‌های میدانی و دریافت مجوز شماره گذاری وارد تهران شده اند. وی ادامه...

وب‌گاه گسترش

شرط ارسال اطلاعات ثبت‌سفارش‌های از محل صادرات خود به گمرک اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: موضوع تجهیز گمرکات کشور به امکانات و تجهیزات نوین و به روز یکی از موضوعات مهم در مسیر مواجهه و برخورد با جرایم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز» مسوولان، برای تامین گوشت مصرفی مورد نیاز ماه رمضان که با عید نوروز مقارن شده، اعلام کردند که 30 هزار تن گوشت وارد کشور خواهد شد، اما سوال اصلی اینجاست؛ چه شد که بار دیگر مردم برای دریافت گوشت باید ساعت‌ها در صف باشند و در نهایت نیز گاهی بدون اینکه گوشت به افراد برسد، به خانه برگردند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار تصاویری از صف‌های طولانی مردم برای خرید گوشت قرمز خارجی با تعرفه دولتی در آستانه آغاز ماه رمضان، اگرچه زیبنده کشور نیست، اما نشان‌دهنده واقعیت تلخی است که از ماه‌ها پیش شاهد آن هستیم و با استناد به شاخص‌های اقتصادی و آمارهای ارائه‌شده از سوی مرکز آمار، ادامه‌دار خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

خبرگزاری تسنیم

قاچاق 6 هزار میلیارد تومانیps5 و جارو برقی رباتیک در حالی صورت می‌گیرد که دولت با الگوبرداری از طرح رجستری می تواند خدمات پس از فروش معتبری را نیز به مردم ارائه دهد، هر چند صاحبان قدرت با حمله به طرح رجستری درصدد حذف آن هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل روابط عمومی وزارت اقتصاد احتمال تغییر رئیس کل گمرک ایران و همچنین رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی دستورالعملی، ساز و کار‌های اجرایی نحوه اخذ و تعیین تکلیف تضمین دریافتی بابت واردات ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید را جهت اجرا و با هدف تسهیل امور مالیاتی و ایجاد وحدت رویه در این خصوص به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد. براساس این بخشنامه، ادارات امور مالیاتی با رعایت الزامات...

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، روند ترخیص ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید از گمرک برای واردکنندگان ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید با ارایه تضامین لازم از جمله چک هموار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روزهای گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به 65 سال حبس محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.