دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. به گزارش عرشه آنلاین، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می کند. دکتر بیژن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجارت نیوز نوشت: موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، بر عدم توجه نسبت به درخواست‌های طلافروش‌ها جهت ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت تاکید کرد. تجارت نیوز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت اسفبار "جانا ایاد" دختر بچه فلسطینی در غزه که در نتیجه محاصره شدید صهیونیست‌ها از سوء تغذیه شدید رنج می برد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بازنشستگان باید اطمینان داشته باشند که دولت و مجلس شورای اسلامی قصد دارند متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنند؛ زیرا مجوز قانونی برای این اقدام وجود دارد و منابع لازم برای آن تأمین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد کشور گفت: در سال گذشته 7.8 میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد ثبت شده است و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد محمدی نسب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: روز گذشته (10 اردیبهشت‌ماه) دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی...

وب‌گاه گسترش

در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 را درباره جدول 14 در خصوص هدفمندی یارانه‌ها تصویب کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نون خامه ای یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین شیرینی هاست که می توانید به راحتی در خانه آن را تهیه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سود صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی به 30/5 درصد موثر سالانه افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین، در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خیابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده ها واقع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد حذف حکم مربوط به پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی از برنامه هفتم توسعه گفت: دولت پیشنهاد حدود 110 همت ارائه کرده بود اما در لایحه بودجه 130 همت تصویب شد تا بتواند بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند.

وب‌گاه گسترش

به گزارش سایت تلنگر، با بررسی دما، میزان کوددهی، نحوه آبیاری و نور می توانید به علت خشک شدن برگ های درختچه کامکوات پی ببرید. کامکوات (کومکوات) درختی پاکوتاه با برگ های ریز است. پاکوتاه بودن این درختچه باعث شده بتوانید به راحتی آن را در گلدان نگهداری کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی دانشگاه هاروارد (CAPS) و موسسه نظرسنجی «هریس» بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی فکر می کنند ترامپ، مرتکب جرم هایی شده و باید محکوم شود. 53 درصد نیز می گویند، پرونده‌های حقوقی رییس جمهوری سابق آمریکا، این را «غیرممکن» می‌کند که او یک نامزد مناسب برای کاخ سفید باشد.

وب‌گاه گسترش

در شروع چهارمین روز هفته، قیمت طلا و سکه با افزایش بازگشایی شد. این روند صعودی قیمت‌ها به دنبال اعتراض صنف طلا به سامانه جامع تجارت و عدم توجه به درخواست‌های این صنف رخ داده است. همچنین، امروز حباب سکه نیز همراه با رشد قیمت دلار افزایش یافت.