دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

وب‌گاه گسترش

کلنگ پالایشگاه جدید نفت خام در کهگیلویه با حضور محسن منصوری، معاون رئیس جمهور به زمین زده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، رنگ‌های سمی به‌کار رفته در جلد کتاب‌های قرن نوزدهم می‌توانند به مسمومیت شدید و حتی مرگ افرادی منجر شوند که به آنها دست می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» در رام‌الله سفیر آلمان را در اعتراض به موضعگیری برلین درباره جنگ علیه غزه بیرون کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای تقویت صنعت مهمان‌نوازی خود با ساخت 320 هزار اتاق هتل جدید تا سال 2030 است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اعلام کرد که کالاهای اساسی مانند شکر، روغن و برنج در بازار وفور دارند. او همچنین اظهار داشت که برخی افراد به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده، به تخلف می‌پردازند و به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، سالار صنعتگر، بازپرس هشتم جنایی تهران در ساعات پایانی روز یکشنبه مطلع شد یک نفر که هدف گلوله قرار گرفته بود، در اتاق عمل جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به‌درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می‌گوید «عده‌ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می‌توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

وب‌گاه گسترش

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره ملی امتنان از کارگران که امروز (سه شنبه) برگزار شد؛ از تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، 12 اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به تلحیل...

وب‌گاه 55 آنلاین

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

مدرسه صادرات به عنوان مرکز تخصصی آموزش دوره‌های بازرگانی و صادراتی با هدف آموزش، مشاوره، اطلاعات تجاری و ارتباطات تجاری همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اکسپو 2024 افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت داروسازی آسترازنکا اعتراف کرد واکسن کووید19 که با نام «کووید شیلد» عرضه شده بود، ممکن است به عوارض جانبی نادری از جمله لخته شدن خون و تعدادپلاکت های کم منجر شود. شرکت داروسازی آسترازنکا اعتراف کرد واکسن کووید19 که با نام «کووید شیلد» عرضه شده بود، ممکن است به عوارض جانبی نادری از جمله لخته شدن خون و تعدادپلاکت های کم منجر شود. به گزارش عرشه آنلاین، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی...