جمعه 10 فروردین 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه گسترش

منابع اعلام کردند که وانگ چوان‌فو، رئیس هیئت مدیره در نشست سرمایه‌گذاران بی‌وای‌دی، بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی جهان، قصد دارد امسال 500 هزار دستگاه خودرو به خارج از کشور بفروشد که بیش از دو برابر سال گذشته و یک میلیون دستگاه در سال 2025 است.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روزها لایحه بودجه سال آینده به مجلس تقدیم شده است و سهم یارانه‌ها از بودجه 1403 اعلام شد. منابع هدفمند سازی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال 1403 از افزایش 15 درصدی میزان یارانه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود سهام عدالت متوفیان در مرحله دوم واریز سود در اسفندماه سال گذشته خردادماه واریز می‌شود. سود سهام عدالت متوفیان در مرحله دوم واریز سود در اسفندماه سال گذشته خردادماه واریز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس اخبار منتشرشده وراث جامانده از دریافت سود سهام عدالت متوفیان در مرحله دوم واریز سود در اسفندماه سال گذشته، تمام سود معوقه سال‌های گذشته را به شرط سجامی شدن در مرحله سوم واریز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور فیلم‌های نابودگر و فرماندار سابق کالیفرنیا این هفته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. این بازیگر اخیرا پستی جهت تشکر از کارکنان کلینیک کلِوِلند منتشر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ یوز، شوارتزنگر به دریچه آئورت جدیدی احتیاج داشته و پزشکان کلولند هم به خوبی از پس این جراحی خطرناک و حساس برآمده‌اند. بازیگر نابودگر پس از ایفای نقش در Terminator: Dark Fate سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از سال 2017 تاکنون حدود 52 میلیارد مترمکعب گاز به ارزش 15 میلیار دلار به این کشور صادر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

پلو شوشتری یک غذای محلی ایرانی است که از برنج، گوشت گوسفند یا گوشت مرغ، لوبیا سبز، پیاز و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود. این غذا در استان خوزستان و شهر شوشتر معروف است و طعم خاص و خوشمزه‌ای دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا رویگری در مصاحبه ای درحالی که اشک هایش بی اختیار سرازیر شد گفت خانه ام ویران شد، تنها شدم. تصاویری که این روزها از دریاچه ارومیه منتشر می‌شود از بهبود نسبی وضعیت این دریاچه حکایت دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجم آب دریاچه ارومیه با بارش‌های اخیر به 1.5 میلیارد متر مکعب رسید. با این وجود تا رسیدن به حداقل حقابه‌ای که حداقل حیات را در این دریاچه احیا کند 1.9 میلیارد متر مکعب دیگر نیاز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاول اندرسون، یکی از بازیگران اصلی سریال پیکی بلایندرز زیر پست صفحه تیم ملی پس از برد برابر ترکمنستان برای مهدی قایدی کامنت گذاشت. پاول اندرسون، یکی از بازیگران اصلی سریال پیکی بلایندرز زیر پست صفحه تیم ملی پس از برد برابر ترکمنستان برای مهدی قایدی کامنت گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ترکمنستان رفت و موفق شد با تک گل مهدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: ظرفیت تولید محصول پارس با برنامه‌ریزی صورت گرفته از روزانه 400 دستگاه در ابتدای سال کاری 1403، در کم‌تر از 2 ماه به 700 دستگاه در روز خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه گسترش

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که بند (6) ماده (1) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه 1402، اصلاح شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفتمین روز از فروردین ماه سال 1403، برف شدیدی در آذربایجان شرقی باریده است. در هفتمین روز از فروردین ماه سال 1403، برف شدیدی در آذربایجان شرقی باریده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ تصاویری از چاراویماق (جاده قره آغاج به میاندوآب نرسیده به قرخ بلاع) در استان آذربایجان شرقی منتشر شده که نشان می‌دهد بارش برف در آن منطقه چشمگیر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به گزارش‌ها درباره جذب عوامل حادثه تروریستی کروکوس از طریق یک کانال تلگرامی، بر لزوم رصد بیشتر این شبکه اجتماعی به منظور تبدیل نشدن آن به ابزار تروریست‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آریاساسول موفق شد با همکاری تمامی بخش‌ها و کارکنان به رکوردهای تولید، مقدار و میزان فروش در کنار دستیابی به شاخص یکسال تولید بدون حادثه قابل ثبت، دست پیدا کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال تاروت امروز 10 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.