پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهور پایتخت، مناطق تصادف‌خیز تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه جمعه 7 اردیبهشت 1403 را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال قهوه امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کالیفرنیا بر تأثیر فزاینده تغییرات آب‌وهوایی همراه با ال‌نینوی شدید تأکید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفت: قلیان اکسیژن یک اسم شبهه‌ناک است زیرا ماده مورد استفاده در این دستگاه فقط گاز اکسیژن نیست و ماده دیگری به نام N2O یا نیتروز اکسید استفاده می‌شود که گاهی به آن لقب روانگردان نیز می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

مالکان خودرو می‌توانند در اردیبهشت ماه 1403 هم لاستیک دولتی دریافت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات با مسئولان تأمین اجتماعی در خصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق آنها خبر داده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش به بررسی خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1403 پرداختیم. در این گزارش به بررسی خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1403 پرداختیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ کنکور یکی از مهمترین آزمون ها در کشورمان است. نتایج این آزمون تعیین کننده‌ی ورود دانش‌آموزان به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می باشد و دارای اهمیت بسیاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی‌های سال تحصیلی 2025-2024 و تحصیل با هزینه شخصی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید علیه ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیاتی از مصر فردا در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار خودرو طی سه ماه اخیر شرایط آشفته‌ای از نظر قیمت پیدا کرده...