پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی 100 هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای شبکه «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌کردند، دستگیر شدند. اعضای شبکه «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌کردند، دستگیر شدند. سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای پلیس فرانسه با شهروندان این کشور که قصد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل دانشگاه سوربن داشتند، برخورد کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به نظر تحلیلگران فنی، اگر نرخ تتر پایین‌تر از سطح حمایت فنی 63 هزار و 700 تومان ثابت شود، ممکن است وارد کانال قیمتی 62 هزار تومان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گاهی از مسئولان می‌پرسم شما دخترانتان را به کجا می‌برید تا آنها شادی کنند؟ ما نیاز به فضاهای مناسبی برای شادی دختران و سپری کردن اوقات فراغتشان داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، گلکسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مناطق 10، 17، 18، 19 و 21 تهران دارای فرونشست‌های معنی‌داری هستند. مساحت کلی مناطق درگیر فرونشست در شهر تهران حدود 45 کیلومترمربع است، از این مقدار حدود یک کیلومترمربع مربوط به ناحیه فرونشسته منطقه 21 است. مناطق 10، 17، 18، 19 و 21 تهران دارای فرونشست‌های معنی‌داری هستند. مساحت کلی مناطق درگیر فرونشست در شهر تهران حدود 45 کیلومترمربع است، از این مقدار حدود یک کیلومترمربع مربوط به ناحیه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه چین تأکید کرد: به همراه جامعه بین‌المللی برای ایجاد آتش‌بس و رسیدن کمک‌ها به غزه تلاش خواهیم کرد. ما مخالف هرگونه کوچ اجباری و یا مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین در غزه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده های بودجه، دولت بیش از 453 هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق‌های بازنشستگی کشور در نظر گرفته است که بیش از 256 هزار میلیارد تومان از این مبلغ (56 درصد) به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

وب‌گاه گسترش

در این مطلب آخرین قیمت روز ال نود را مشاهده می کید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز روابط دوجانبه ایالات متحده و عربستان بعد از هفت سال عدم اطمینان می تواند ثباتی نسبی را تجربه کند.