جمعه 10 فروردین 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام خود را در اندروید ویرایش کنید شنیده‌ها از شرکت گوگل حاکی از آن است که پیامک‌های ارسال‌شده در سیستم‌عامل اندروید ویرایش‌پذیر خواهند به گزارش عرشه آنلاین، گوگل روی ویژگی ویرایش پیام در پیام‌رسان Google Messages کار می‌کند. این ویژگی در جدیدترین نسخه بتا مشاهده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یک خودروی بدون سرنشین در ایالت سانفرانسیسکو مورد حمله گروهی از شهروندان قرار گرفت. پلیس آمریکا در حال تحقیق روی پرونده تخریب خودروی بدون سرنشین گوگل است که در محله چینی‌ها در سانفرانسیسکو به آن حمله شد. این خودرو‌ها برای نقشه برداری از خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه دولت دوازدهم گفت: دوستانی که امیدوارند آمریکا ایران را نجات دهد یادشان باشد که کجا بودند و کجا هستند. همین کشور وقتی که علیه ایران سلاح شیمیایی استفاده شد گفت سلاح شیمیایی یک روش کشتن آدم‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با معرفی برندگان آن پایان یافت. جشنواره‌ای که پر از اسامی نام‌آشنا و جدید بود که پیش‌ازاین کمتر در سینمای ایران نام‌شان شنیده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با معرفی برندگان آن پایان یافت. جشنواره‌ای که پر از اسامی نام‌آشنا و جدید بود که پیش‌ازاین کمتر در سینمای ایران نام‌شان شنیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی پس از هفت سال استفاده از محصول اپل واچ شرکت اپل، این ساعت هوشمند را کنار گذاشته و بر این باور است که پس از این تصمیم بسیار خوشحال‌تر است. او از دلایل خود برای این تصمیمش می‌گوید. در ابتدا تجربه من مثبت بود. همانطور که امیدوار بودم، فعال‌تر شدم. پیاده‌روی به آهسته دویدن تبدیل شد و بعد به دویدن؛ هر زمان که اپل برای رسیدن به اهدافم مدال دیجیتالی به من می‌داد، من را تشویق می‌کرد و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کتابی به نام «نبرد بر سر پرنده» (Battle for the Bird) که هنوز منتشر نشده است ادعا می‌شود که ایلان ماسک پس از رد درخواستش برای بستن حساب کاربری موسوم به «ElonJet»، تلاش برای تصاحب توییتر را آغاز کرد. در کتابی به نام «نبرد بر سر پرنده» (Battle for the Bird) که هنوز منتشر نشده است ادعا می‌شود که ایلان ماسک پس از رد درخواستش برای بستن حساب کاربری موسوم به «ElonJet»، تلاش برای تصاحب توییتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فروشنده مدرک تحصیلی گفت: هزینه رشته دندانپزشکی با طرح و کد نظام، یک‌میلیارد و200میلیون تومان است. یک فروشنده مدرک تحصیلی گفت: هزینه رشته دندانپزشکی با طرح و کد نظام، یک‌میلیارد و200میلیون تومان است. حدود 50 روز کاری هم زمان می‌برد. مدارک داخل دانشگاه مربوطه بایگانی می‌شود و قابل استعلام کتبی و آنلاین از وزارت علوم و وزارت بهداشت است. به گزارش عرشه آنلاین، اعتماد پدیده «فروش مدارک...

وب‌گاه فرارو

همه ما حداقل یک بار در دوران تحصیل خود، با موضوع «علم بهتر است یا ثروت»، انشا نوشته‌ایم و در انتهای متن، قاطعانه نتیجه‌گیری کردیم که بی‌شک علم بهتر است و هر روز با نگاه به مصرع توانا بود هرکه دانا بود، روی کتیبه سردر مدرسه، به کلاس درس وارد می‌شدیم. حتی برای محصلان نسل‌های گذشته، نگاه‌کردن به برگه بغل‌دستی در امتحانات خطایی نابخشودنی بود؛ حالا هرچند که از آن روز‌ها خیلی نگذشته، اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی در صفحه گوگل، فروش مدرک تحصیلی را جست‌وجو می‌کنید، در همان صفحه اول، سایت‌های فراوانی معرفی می‌شوند که از فروش مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکترا و با استعلام معتبر و مادام‌العمر خبر می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی اما پرقدرت و باکیفیت از سامسونگ با امکاناتی مثل نمایشگر Super AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی هستید، بررسی A25 را از دست ندهید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش دنبال کننده و فالوور واقعی در آپارات و شبکه های اجتماعی علاوه بر برنامه‌ریزی و تعهد دقیق برای تولید محتوا نیاز به صبر زیادی داره، شما باید روی اصول رشد در شبکه های اجتمائی مثل انتخاب تیتر و کلیدواژه های مناسب، تولید محتوای حرفه ای و تبلیغات هدفمند تمرکز کنید که طبیعتا هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل هست که شاید یکی از عالی‌ترین راه‌ها برای افزایش دنبال کنندگان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی بیرون سرد است، رطوبت پوستتان بیشتر از هواست؛ بنابراین هوا همه رطوبت مورد نیاز پوست را از شما می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطر چگونه توانست دوباره قهرمان آسیا شود؟ این سوالی است که خیلی‌ها از خودشان می‌پرسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردی پس از هفت سال استفاده از محصول اپل واچ شرکت اپل، این ساعت هوشمند را کنار گذاشته و بر این باور است که پس از این تصمیم بسیار خوشحال‌تر است. او از دلایل خود برای این تصمیمش می‌گوید.

وب‌گاه گسترش

لپتاپ‌های 13 اینچ، علاوه بر ارائه همان قدرت و کارایی بالا که لپتاپ‌های بزرگتر دارند، قابلیت حمل آسان و وزن مناسب را نیز به ارمغان می‌آورند. در این مطلب، بهترین لپتاپ‌های 13 اینچ را برای شما معرفی می‌کنیم.