دوشنبه 16 مهر 1403

یامین‌پور: تلاش برای ترویج ازدواج، بی‌شک مصداق جهاد تبیین است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
یامین‌پور: تلاش برای ترویج ازدواج، بی‌شک مصداق جهاد تبیین است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که، مدتی است هر اقدامی در جهت ترویج ازدواج توسط رسانه‌های دشمن، تمسخر و تخریب می‌شود، گفت: تلاش برای ترویج ازدواج، بی‌شک مصداق "جهاد تبیین" است.

به گزارش ایسنا، وحید یامین‌پور در حساب توییتر خود نوشت: مدتی است هر اقدامی در جهت ترویج ازدواج و تحکیم خانواده در ایران بلافاصله توسط رسانه‌های دشمن به‌طور سازمان یافته تمسخر و تخریب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص "جهاد"، افزود: رهبر انقلاب اخیراً فرمودند "هر تلاشی جهاد نیست. جهاد یعنی تلاش در مقابله با دشمن." تلاش برای ترویج ازدواج، بی‌شک مصداق جهاد تبیین است.

به گزارش ایسنا، یامین پور پیش از این در نشست "بیانیه گام دوم؛ ضرورتها و راهبردها"، با تاکید بر این‌که متأسفانه ما در کشور زبان گفت‌وگو با جوانان را نمی‌دانیم و جهاد تبیین باید مبتنی بر گفت‌وگو و نه ابلاغ باشد، گفته بود: از نظر بنده در کنار مسائل معیشتی آنچه که باعث شده تا سن ازدواج بالا رود، این است که دختران جوان ما تغییر ادراکی در خود داشته و نگاهی تخیلی از آینده دارند. این تخیل نسبت به خود و آینده از سوی بخش‌های هنری نظیر سینما، رمان و ادبیات شکل گرفته است. جهاد تبیین نباید صرفا در حوزه سیاسی باشد. ما در تولیدات هنری خود نیز باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

انتهای پیام

یامین‌پور: تلاش برای ترویج ازدواج، بی‌شک مصداق جهاد تبیین است 2