چهارشنبه 4 مهر 1403

یزد جای اراذل و اوباش نیست / عاملان ناامنی به اشد مجازات می‌رسند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
یزد جای اراذل و اوباش نیست / عاملان ناامنی به اشد مجازات می‌رسند

مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری از عوامل ناامنی در یزد، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان اراذل و اوباش و بر هم‌زنندگان امنیت را در یزد نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مزیدی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به دستگیری عاملان ایجاد ناامنی و مزاحمت برای شهروندان یزدی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس و دستگاه قضایی هیچگونه اغماضی در برخورد با عاملان شرارت و ناامنی ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه یزد جای جولان اراذل و اوباش نیست، ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی برخورد مقتدرانه و قانونی با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم انجام می‌گیرد و اشد مجازات برای اراذل و اوباش در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه همگان شاهد برخورد جدی و قانونی پلیس با عاملان ناامنی در شهر یزد خواهند بود، گفت: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از جرم، ایجاد ناامنی و سلب آرامش و آسایش مردم همچنان از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است.

مزیدی یادآور شد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی روز گذشته عاملان شرارت در یکی از محلات شهر یزد را که موجب ناامنی و نگرانی شهروندان شده بودند با هماهنگی قضایی و عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و به مراجع قانونی تحویل دادند.

انتهای پیام /