جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان در پی تداوم انتشار ریزگردها و کاهش کیفیت هوا خبرداد.

خبرگزاری مهر

16 تیر همان سال به شکل اضطراری ارگ بم نیز که به خاطر زلزله مهیب آسیب بسیار دیده بود، ثبت جهانی شد تا پیش از تخریب بیشتر امکان بهره گیری از کمک‌های جهانی برای بازسازی و نگهداری آن فراهم شود.

وب‌گاه عصر ایران

امیدوارم اهورامزدا به شما یاری برساند تا: این کشور را از خشکسالی و با انتخاب مسئولین نیک اندیش، راست گفتار و درست کردار، این کشور را از دروغ دور بدارید.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد صدری مهر، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری یکی از رسالت‌های این معاونت را توسعه متوازن و هدفمند زیرساخت‌های نوآوری خواند و افزود: بر همین مبنا توجه ویژه به گسترش زیست‌بوم نوآوری با ظرفیت‌سازی و توسعه بسترهای مورد نیاز در سطح دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شنبه و یکشنبه (16 و 17 تیرماه) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، تهران و البرز، همچنین در ارتفاعات کرمان و هرمزگان، برخی نقاط فارس و جنوب یزد، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال پاکستان به طور رسمی به شهداب یزد پیوست.

خبرگزاری تسنیم

چادرملو از معدود تیم‌های لیگ برتری است که با وجود بهره بردن شرکت مادر این باشگاه از وضعیت مالی خوب، تاکنون در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال فعالیتی نداشته است.

وب‌گاه الف

سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: 34 هزار و 500 نفر از زائرین استان‌های مختلف در تا 23 تیرماه طی 159 پرواز باقی مانده به کشور باز می‌گرددند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: 34 هزار و 500 نفر از زائرین استان‌های مختلف در تا 23 تیرماه طی 159 پرواز باقی مانده به کشور باز می‌گرددند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رگبار و وزش باد شدید در 11 استان از افزایش دمای هوا در تهران و اهواز به‌ترتیب به 38 و 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

والیبال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شاهد حضور بازیکنان ایرانی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها طی امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها طی امروز و فردا خبر داد.