جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری مهر

یزد - زوج‌های جوان شبکه فعالان ازدواج با اهدا مبلغ 25 میلیون تومان برای آزادی یک زندانی، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) شبکه نسیم از روز شنبه 16 تیرماه جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

«ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و مجلار، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و تردد روان در محور‌های هراز و آزادراه قزوین - رشت رفت و برگشت برقرار است. ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به دور قبل کاهش محسوس داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز 14 تیر ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه کرج - قزوین جریان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز 14 تیر ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه کرج - قزوین جریان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز 14 تیر ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه کرج - قزوین جریان دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امروز پنجشنبه 14 تیر اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و مجلار، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و تردد روان در محور‌های هراز و آزادراه قزوین - رشت رفت و برگشت برقرار است. ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات...

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: امروز 14 تیر ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه کرج - قزوین جریان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش با اعلام خبر تصویب آیین‌نامه حمایت از رشد و تربیت اوان کودکی در هیات دولت، گفت: این آیین‌نامه به عنوان اولین سند رسمی جمهوری اسلامی ایران در اوان کودکی، زمینه انجام مطلوب وظایف سازمان تعلیم و تربیت کودک را فراهم خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر ریاست جمهوری به صورت رسمی جدول افزایش سقف اجاره‌بها مسکن را به مراکز 31 استان کشور ابلاغ کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف با دفاع از برجام گفت:‌علت این که از برجام خارج نشدید این است که می دانید، هیچ وقت نمی توانید بهتر از برجام را مذاکره کنید ظریف با دفاع از برجام گفت:‌علت این که از برجام خارج نشدید این است که می دانید، هیچ وقت نمی توانید بهتر از برجام را مذاکره کنید به گزارش عرشه آنلاین؛ ظریف در مسجد حظیره یزد گفت: اجازه ندهید گروهی آینده ما را به گذشته خود وصل کنند و با ناامید کردن ما قدرتشان را...