جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

دفاع وسط تیم ملی یار جدید شهداب در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛ توصیف سامانه: افزایش ورزش باد و ارتفاع موج زمان پایان: اواخر وقت دوشنبه 1403/04/18 نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده 24 نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا 1.5 متر در مناطق ساحلی و فراساحل. منطقه اثر: یکشنبه 1403/04/17 و دوشنبه 1403/04/18: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق، وزش باد و گردوخاک و نیز مواج بودن دریاهای جنوب خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی کشور: امروز (17 تیر) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران تهران و البرز ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، برخی نقاط جنوب و جنوب شرق استان فارس، جنوب یزد و جنوب اصفهان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (یکشنبه، 17 تیر) در اغلب مناطق کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دمای هوای اهواز به 51 درجه سانتی‌گراد طی پنج روز آینده و تداوم بارش‌ها در مناطق مستعد کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: 433 دوره آموزشی در شعبه‌های استانی مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد برای امروز و فردا شاهد رعدو برق و باران پراکنده در برخی از استانهای کشوذ ار جمله تهران خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 12 استان از افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در سواحل جنوبی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طول تاریخ ایران و به‌ویژه از دوره قاجار به بعد که اسناد و مدارک نوشتاری و دیداری از آن موجود است، نذری دادن در ماه محرم و به‌ویژه دهه نخست آن با مشارکت، شور و هیجان عامه مردم روبرو بود؛ بنابراین آنها نذورات خود را به شکل‌های متفاوتی ادا می‌کردند تا از این طریق به نوعی سپاسگزار لطفی باشند که خداوند در تنگنایی مشخص، شامل حال آنها کرده است. از طرفی با وجود اینکه نذر می‌تواند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای 12 استان کشور هشدار فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 12 استان از افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در سواحل جنوبی کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در لغت‌نامه دهخدا مقابل معنی واژه «نذر» آمده است: «آنچه واجب گردانند بر خود یا آنچه واجب کنند بر خود به شرط چیزی. مثل آنکه بگویند اگر از مرض خود شفا یابم، 10 تومان در راه خدا بدهم.» تعریفی ساده از کاری که به مرور به بخشی از فرهنگ جامعه تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به‌تفکیک استانی اعلام می‌شود.