جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

میثم صالحی تصمیم گرفته که فصل آینده در سوپرلیگ ترکیه و باشگاه فنرباغچه ترکیه توپ بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان خودروها در محورهای شمالی گفت: سایر محورها نیز درحال حاضر بدون ترافیک است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هم‌اکنون ترافیک در تمامی محورهای شریانی و غیر شریانی روان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ولایتمدار دارالعباده یزد لحظاتی قبل و همزمان با سراسر کشور، با حضور خود در پای صندوق‌های رای حماسه سازی دیگری را آغاز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباسی تصریح کرد: قانون به صراحت می گوید مجاز هستیم به میزان 50 تا 100 رقم تورم عمومی، سقف اجاره بها را تعیین کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک‌ها موظفند 20 درصد سهم پرداخت خود را در بخش مسکن انجام دهند در غیر این صورت مشمول جریمه مالیاتی می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد. خبرآنلاین نوشت: - با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات، حجم خبرهای مرتبط با دو نامزد حاضر در مرحله دوم انتخابات طی روز چهارشنبه 13 تیر بسیار زیاد بود و با فرا رسیدن پنج‌شنبه 14 تیر و آغاز منع قانونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ماه محرم تدارک دیده است. رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ماه محرم تدارک دیده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ همزمان با آغاز ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان، «حسینیه بهشت» حوالی ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان ترافیک تیم‌های صعود به قله اورست، یک تیم هم با هدف دیگری راهی بلندترین قله جهان می‌شود. این تیم با هدف جستجوی اجساد قربانیان از یاد رفته این قله 8849 متری به آنجا صعود می‌کند، و علی رغم خطراتی که اعضای این تیم با ان مواجه می‌شوند، ولی این تیم آخرین بار موفق شد 5 جسد یخ زده از جمله یک اسکلت را به کاتماندو پایتخت نپال بازگرداند. در میان ترافیک تیم‌های صعود به قله اورست، یک تیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش دما تا بالای 49 درجه در دو روز آینده پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری مهر

یزد - رییس اداره منابع آب منطقه شمالی یزد از صرفه جویی بیش از 88 هزار مترمکعبی آب، طی سه ماه گذشته در شهرستان‌های اردکان و میبد خبر داد.

خبرگزاری مهر

یزد - دومین کنگره بانوان تأثیرگذار و گردهمایی خانواده‌های خوش جمعیت با تقدیر از بانوان تأثیرگذار و خانواده‌های خوش جمعیت در یزد برگزار شد.

خبرگزاری مهر

یزد - پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد نشان می‌دهد که فردا و پس فردا روزهای گرمی در انتظار یزدی ها و گرد و خاک هم در راه است.

خبرگزاری مهر

یزد - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از افزایش 60 درصدی جوجه ریزی در فصل بهار نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.