جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از انسداد محور هراز به دلیل جاری شدن سیلاب و نبود ایمنی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان یزد به محمدکاظم پارساییان برای ریاست چهار سال آینده این هیئت رای مثبت دادند.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود مطرح شدن نام ورزشگاه رفسنجان برای میزبانی از بازی‌های چادرملو در لیگ برتر اما احتمال کوچ این تیم به اصفهان وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال 1307 تشکیل شده و بیش از 90 سال است که در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور فعالیت دارد. این شرکت با داشتن بیش از 5 هزار و 56 نفر نیروی انسانی دائمی و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی غیررسمی و بهره‌گیری از تأسیسات خود در 37 منطقه و 230 ناحیه کشور، 4 هزار و 450 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، 2 هزار...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «در حال حاضر میزان آب پشت سدها در استان مرکزی تهران، فارس، هرمزگان و بوشهر کمتر از حد نرمال است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو ستاد اجماع نیروهای انقلاب گفت: پیش‌بینی ما این است که تا قبل از عید سعید غدیر یک نامزد انتخاب و نتیجه اجماع اعلام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: در حال حاضر میزان آب پشت سدها در استان مرکزی تهران، فارس، هرمزگان و بوشهر کمتر از حد نرمال است.

وب‌گاه فرارو

در پی شکایت سازمان بازرسی کل کشور از یک بخشنامه معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دیوان عدالت اداری رأی به ابطال این بخشنامه داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه دما طی تابستان سال جاری به‌طور میانگین 1 تا 2 درجه سلسیوس نسبت به وضعیت نرمال افزایش می‌یابد،‌گفت: سه استان کشور وارد چهارمین سال خشکسالی شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه دما طی تابستان سال جاری به‌طور میانگین 1 تا 2 درجه سلسیوس نسبت به وضعیت نرمال افزایش می‌یابد،‌گفت: سه استان کشور وارد چهارمین سال خشکسالی شده‌اند رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه دما طی تابستان سال جاری به‌طور میانگین 1 تا 2 درجه سلسیوس نسبت به وضعیت نرمال افزایش می‌یابد،‌گفت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دما طی تابستان سال جاری به‌طور میانگین 1 تا 2 درجه سلسیوس نسبت به وضعیت نرمال افزایش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس مجمع گفت‌وگوی آسیایی میزبان نشست وزرای خارجه کشورهای عضو این گروه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار رودبار از مفقود شدن 3 نوجوان برارودی در سیلاب شامگاه گذشته خبر داد و گفت: جسد یکی از مفقودین پیدا شده و تلاش‌ها برای یافتن دو جسد دیگر ادامه دارد. فرماندار رودبار از مفقود شدن 3 نوجوان برارودی در سیلاب شامگاه گذشته خبر داد و گفت: جسد یکی از مفقودین پیدا شده و تلاش‌ها برای یافتن دو جسد دیگر ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، طهمورث عموپور با اشاره وقوع سیلاب در بخش خورگام و مفقود...