جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

شاخص فلاکت یا میزری، نشانگری است که با در نظر گرفتن مجموع نرخ تورم سالانه و نرخ بیکاری فصلی، میزان رفاه یا رنج شهروندان را نشان می‌دهد. طبیعی است که هر چه میزان تورم و نرخ بیکاری بیشتر باشد، وضعیت معیشتی شهروندان با دشواری بیشتری همراه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باران شدید باعث به وجود آمدن سیلی شدید در خراسان شمالی شده‌اند. باران شدید باعث به وجود آمدن سیلی شدید در خراسان شمالی شده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارش شدید باران در تعدادی از روستا‌های شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین بهره‌برداری از مجتمع پرتودهی مجهز به سامانه خودحفاظ گاما استان یزد اظهار کرد: مطابق سند و برنامه‌ای که در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد، امسال 8 مرکز پرتوددهی جدید در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

باشگاه چادرملو اردکان نمی‌تواند در یزد میزبان بازی‌های لیگ برتری باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری طرح پویش باانرژی از برگزاری نخستین مرحله قرعه‌کشی این پویش هم‌زمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در این مرحله، مردم هر استان برای برخورداری از جوایز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مجری طرح پویش باانرژی از برگزاری نخستین مرحله قرعه‌کشی این پویش هم‌زمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در این مرحله، مردم هر استان برای برخورداری از جوایز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛...

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران، گفت: تغییر سرمربی بهترین تصمیمی بود که رئیس فدراسیون گرفت و منجر به شوک مثبتی در تیم ایران شد.

وب‌گاه ورزش سه

یک انتصاب در یکی از شهرهای مهم والیبالی ایران اتفاق افتاد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال از پنج ورزشگاهی نام برد که ایرادات بیشتری برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال دارند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه چادرملو اردکان نمی‌تواند در یزد میزبان بازی‌های لیگ برتری باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی‌پوشان ایران، هفته سوم لیگ ملت‌ها را پر‌قدرت استارت زدند و موفق به شکست تیم‌های آمریکا و هلند شدند. مهدی مهدوی پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در دو هفته اول لیگ ملت‌ها رخ داد، پائز خواسته‌ها و هدف‌گزاری‌های مدنظر فدراسیون والیبال را برآورده نکرد و تیم ملی والیبال نتوانست رنکینگش را حفظ کند و همچنین شانس رسیدن...

خبرگزاری تسنیم

در صورت آماده نشدن ورزشگاه شهید نصیری یزد، چادرملو در رفسنجان از حریفانش میزبانی می‌کند.