جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

با افتتاح 3 خط ریلی تجاری صنعتی در استان‌های یزد و اصفهان، مجموع خطوط ریلی افتتاح شده در دولت سیزدهم به 800 کیلومتر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز این دولت است که به کمک دانشجویان و اساتید نیاز دارد، گفت: صدها ظرفیت دانشجویی و علمی آمادگی دارند تا برای شکوفایی کشور در ذیل یک جهان فرصتی که وجود دارد، نقش آفرینی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان شریف گفت: جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان یک فرصت مغتنم است و در گفت و گوهایی با دانشجویان می خواهیم به یک نقطه اشتراک برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان شریف گفت: جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان یک فرصت مغتنم است و در گفت و گوهایی با دانشجویان می خواهیم به یک نقطه اشتراک برسیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم شهداب یزد از نهم تیرماه استارت خواهد خورد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت از بهره برداری از 678 پروژه بهداشتی خبر داد و گفت: امروز اولین شناور آمبولانس دریایی ساخت ایران در هرمزگان افتتاح می‌شود.

وب‌گاه گسترش

توافقنامه بین علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا، و سعید صحت، رئیس هیئت مدیره بیمه معلم، به امضا رسید. با امضای این توافقنامه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از فرهنگیان و بیش از 15 میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش این شرکت‌ها به مدت 15 ماه فراهم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ سومین دوره آزمون زبان (msrt)، 26 مرداد ماه برگزار می‌شود و نتایج آزمون 5 شهریور ماه 1403 اعلام خواهد شد. متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند ازساعت 10 صبح روز یکشنبه سوم تیر ماه 1403 تا ساعت 18 روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 با مراجعه به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. حوزه‌های...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه چادرملو اردکان به دنبال رفع مشکلات مربوط به ورزشگاه شهید نصیری یزد و میزبانی در این ورزشگاه است.