جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

آیا «نقش رستم» را از دست می‌دهیم؟ این سؤالی است که به‌دنبال اخبار تلخ روز‌های اخیر درباره عمیق‌تر شدن ترک‌خوردگی‌های محوطه نقش رستم، بین دوستداران میراث تاریخی ایران مطرح شده است.

وب‌گاه ورزش سه

پاکستان باز هم کره جنوبی را شکست داد و راهی فینال شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد ولی‌زاده، سرعتی زن ملی پوش فصل گذشته شهداب یزد رسما به تیم والیبال فولاد سیرجان پیوست.

خبرگزاری تسنیم

درحالی ماه آینده اجلاس بیست وهفتم هیئت عمومی ساختمان نظام مهندسی ساختمان در تهران برگزار می‌شود که هزینه حضور در این اجلاس برای هر نفر 15 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد که در سال گذشته، سهم بخش کشاورزی از اشتغال در 21 استان کمتر از 20 درصد بوده است. به عبارت دیگر، در این استان‌ها حتی یک‌چهارم شاغلان نیز در بخش کشاورزی فعال نبوده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده‌های مرکز آمار، در سال گذشته، سهم بخش کشاورزی از اشتغال در 21 استان کمتر از 20 درصد بوده است. به عبارت دیگر، در این استان‌ها حتی یک‌چهارم شاغلان نیز در بخش کشاورزی فعال نبوده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سعید اخباری و داوود سیدعباسی ممکن است در پایان آخرین بازی فصل خوشحال باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده یزد در مجلس از دنبال کردن طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس و اصلاح حوزه‌های انتخابیه با مدلی جدید در مجلس دوازدهم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی طی 2 هفته پایانی خرداد سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

10 تا از بهترین جراحان اسلیو معده با ادرس و شماره تماس

خبرگزاری تسنیم

نماینده یزد در مجلس از دنبال کردن طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس و اصلاح حوزه‌های انتخابیه با مدلی جدید در مجلس دوازدهم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران سرزمینی مملو از آثار تاریخی، فرهنگی و اماکن طبیعی است که 26 اثر آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.