جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال چادرملو می‌تواند با پیروزی مقابل دریای بابل پس از سال‌ها این استان را صاحب یک نماینده لیگ برتری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دمای هوای تهران چهارشنبه به 37 درجه می رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عاطفه خادمی در این جلسه بر آسیب‌شناسی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها، تعدد مصوبات، اجرایی نشدن برخی از مصوبات شورا در طول سال‌های گذشته و فعال‌تر شدن ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان‌ها تاکید کرد. وی گفت: تقویت ارتباط شورای فرهنگ عمومی استان‌ها با شورای فرهنگ عمومی کشور و سیاست فعال کردن شورای فرهنگ عمومی استان‌ها در راهبری فرهنگی مستقل استان، در دستور...

وب‌گاه 55 آنلاین

خورش قیمه یزدی یکی از انواع خورش های سنتی و خوشمزه ایرانی است که اصالت آن متعلق به شهر یزد می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش قیمه یزدی در ادامه با سایت 55آنلاین همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر علی پژوهان مدیرعامل مجموعه مانا انرژی پاک در حاشیه بازدید معاونت وزیر نیرو از غرفه شرکت گفت: شرکت مانا انرژی پاک در نظر دارد زنجیره ارزش صنعت فتوولتائیک را به صورت کامل در ایران توسعه دهد و در این راستا تاکنون اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام مسدود بودن محور چالوس، از رفع محدودیت تردد در محور هراز در روز جاری (دوشنبه، 21 خرداد) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح‌داد: مسیر رفت و برگشت محور چالوس به دلیل کوچ فصلی و تردد احشام از سطح سواره رو محور مذکور از ساعت 7 تا 19 امروز مسدود است. وی بیان‌داشت: همچنین به دلیل انسداد فوق، کارگاه جاده‌ای در محور هراز و انسداد مربوطه در روز دوشنبه این هفته لغو می‌شود. یوسفی در ادامه به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 7 و 6 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 و 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به توسعه مهارت آموزی در حوزه دیجیتال گفت: توسعه مهارت آموزی در حوزه رقومی (دیجیتال)، رصد و پایش مهارت آموختگان جذب شده در بازار کار (تطبیق مهارتی) از جمله برنامه های سازمان در سال جاری است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تا روز جمعه با صدور هشدار، از تشدید بارش‌ها در شمال غرب طی آخر هفته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حادثه امروز صبح تصادف خودروی سواری پراید و کشنده تریلر در کیلومتر 80 محور اردکان _ چوپانان 5 کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

تمام سرنشینان پراید در تصادف کشته شدند. راننده خودروی تریلر نیز در این حادثه آسیب دیده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ضیائی اردکان منتقل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان