جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه گسترش

با توجه به قانون جدید، دولت قصد دارد با استفاده از یک مدل جدید، سقف قیمت‌ها را برای اجاره‌ها تعیین کند. در واقع، بازار اجاره‌ها در دوران اخیر، به ویژه در پایان دوره دولت دوازدهم و در طی شیوع ویروس کرونا، تجربه‌ای ناموفق در قیمت‌گذاری داشته است.

وب‌گاه گسترش

انطور که از قانون جدید مشخص شد، قرار است دولت برای اجاره بها سقف تعیین کند.

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مسافر اتوبوس حامل 32 کیلوگرم شیشه دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از دو جنبه می‌توان بهینه‌سازی را انجام داد. یکی بحث رفتاری است و دیگری مسئله ابزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی‌رنگ از بارش‌های محلی شدید تا روز یکشنبه (20 خردادماه) در استان‌های مختلف خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور به دنبال بارش‌های محلی شدید در برخی استان‌ها از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت از امروز تا روز یکشنبه (20 خردادماه) خبر داد

وب‌گاه ورزش سه

مدافع راست چادرملو ابراز امیدواری کرد بتوانند دریا بابل را شکست بدهند و به لیگ برتر صعود کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یزد - معدن D19 یا معدن کاریز استان یزد با وجودی که قرار بود چهار ساله افتتاح شود یکسال زودتر از موعد مقرر آماده بهره برداری شد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی روز‌های آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس قانون جدید نرخ اجاره براساس نرخ تورم استان‌ها محاسبه می‌شود و آخرین گزارش‌های مرکز آمار نشان می‌دهد استان سیستان و بلوچستان کمترین نرخ تورم و استان یزد بیشترین نرخ تورم را دارد. براساس قانون جدید نرخ اجاره براساس نرخ تورم استان‌ها محاسبه می‌شود و آخرین گزارش‌های مرکز آمار نشان می‌دهد استان سیستان و بلوچستان کمترین نرخ تورم و استان یزد بیشترین نرخ تورم را دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهمترین...

وب‌گاه ورزش سه

توپ‌جمع های ورزشگاه هفتم تیر بابل حس و حال عجیبی در جریان بازی با پارس جنوبی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی روزهای آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«بسیاری از کارخانه‌های سفال در یزد توسعه یافته؛ در حالی که این استان جزء مناطق کم آب است؛ ولی اقتصاد سفال، آب‌بر است و در پروژه‌هایی که ما انجام می‌دهیم، حتما مطالعات اقلیم و جغرافیایی صورت می‌گیرد و پروژه‌هایی انجام شده که مناسب شرایط اقلیمی آن منطقه است.»

وب‌گاه تابناک

براساس قانون جدید نرخ اجاره براساس نرخ تورم استان‌ها محاسبه می‌شود و آخرین گزارش‌های مرکز آمار نشان می‌دهد استان سیستان و بلوچستان کمترین نرخ تورم و استان یزد بیشترین نرخ تورم را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق قانون جدید قرار بر این است که دولت با مدل جدید برای اجاره‌بها سقف تعیین کند. البته بازار اجاره‌بها تجربه ناموفق قیمت‌گذاری را در اواخر دولت دوازدهم و در دوران کرونا را دارد.