جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرود آخرین هواپیمای حامل زائران ایرانی در فرودگاه مدینه، پرونده پروازهای ورودی به مدینه بسته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، جمعه، در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس بارش‌های پراکنده و در سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. شنبه بارش‌ها در شمال غرب، برخی مناطق غرب، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت. یکشنبه آینده رگبار و رعدوبرق در...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از جمله ارتفاعات تهران برای 3 استان هشدار سطح نارنجی بارش‌های محلی شدید صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مسافر اتوبوس حامل 32 کیلوگرم شیشه دستگیر شد.

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط رکودی که در بازارها وجود دارد، کاهش درآمد اصناف مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل سازمان امور مالیاتی برای وصول درآمدهای مالیاتی تسهیلات بیشتری برای مودیان در نظر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار از این شاخص به سال گذشته باز می‌گردد. بر اساس این گزارش، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین به 37.9 درصد رسیده که نسبت به سال 1401 حدود 0.7 واحد درصد افزایش یافته است. یعنی در سال گذشته، از هر صد نفری که در سن اشتغال قرار داشتند، نزدیک به 38 نفر شاغل بوده‌اند؛ یعنی کمتر از نیمی از آن‌ها موفق به یافتن کار شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ خارج‌شدن یک تراموا از کنترل در روسیه سبب پرتاب‌شدن تعدادی از مسافرین آن به کف اتوبان مجاور شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی به کشاورزان 8 استان کشور در پی رگبار شدید باران، بارش تگرگ و صاعقه تا پایان روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، اولین موج جدید بارش‌های نیمه دوم خردادماه از شنبه وارد کشور خواهد شد که این سامانه برای نواحی شمال غربی، دامنه‌های زاگرس و نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه، هفدهم خردادماه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. جمعه و شنبه...

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت لیبروی تیم ملی برای لحظه ای همه را نگران کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان داوود سیدعباسی ممکن است با شکست مقابل چادرملو هم به دسته دوم سقوط نکنند.

وب‌گاه الف

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، اولین موج جدید بارش‌های نیمه دوم خردادماه از شنبه وارد کشور خواهد شد که این سامانه برای نواحی شمال غربی، دامنه‌های زاگرس و نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت در هفته پایانی لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده در برخی استان‌های کشور در دو روز آینده خبر داد.