جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی ناپایداری و بارش‌های محلی شدید از بارش باران، وزش باد شدید و تگرگ طی امروز در 15 استان کشور از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته جدال شاهین بندرعامری و چادرملو خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

سود سهام عدالت قرار بود در دو مرحله به حساب افراد واریز شود، اما متأسفانه بدقولی برخی شرکت‌ها باعث شد واریز این سود در سه مرحله انجام گیرد. در انتهای آذر ماه سال گذشته، مرحله اول عملکرد مربوط به سال مالی 1401 به حساب سهامداران واریز شد. تاریخ مرحله دوم واریز این سود نیز 24 اسفند ماه بود.

وب‌گاه فرارو

بازیکن جوان و سابق باشگاه شهداب یزد لژیونر شد و به لیگ جمهوری چک پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن جوان و سابق باشگاه شهداب یزد لژیونر شد و به لیگ جمهوری چک پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

در روزهایی که تمام نگاه جامعه ورزش استان به نتایج تیم چادرملو در راه صعود به لیگ برتر فوتبال ایران است، دو دختر یزدی اعزامی به مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا در دو ماده هفتگانه و پرش سه گام بر سکوی نخست ایستادند و قهرمان شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار بود سود سهام عدالت، طی دو مرحله به حساب سهامداران این سود واریز شود؛ اما به دلیل این که برخی شرکت‌ها در واریز این سود بدقولی کردند، واریز این سود در دو مرحله انجام نشد و به مرحله سوم کشیده شد. 20 هزار میلیارد تومان از سود سهام عدالت باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است، سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی می کند انتهای آذر ماه سال گذشته بود...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اهواز با دمای 47 و 46 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 5 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 15 خرداد شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت غرب خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 15 خرداد شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت غرب خواهیم بود.

وب‌گاه ورزش سه

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول، شاهین بندرعامری میزبان چادرملو اردکان خواهد بود که این بازی تاثیر زیادی در انتخاب تیم صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به دسته دوم خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعمال محدودیت ترافیکی تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعمال محدودیت ترافیکی تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان - نطنز رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت 6 تبعه پاکستان خبر داد. در پی در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان - نطنز رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت 6 تبعه پاکستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهرداد فرزندی پور ضمن اشاره به تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون اظهار داشت: این حادثه در ساعت 4:34 بامداد دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به مرکز ارتباطات اورژانس...