چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه الف

رییس انجمن حفاظت از اسب کاسپین می گوید این گونه به زودی ثبت جهانی می شود و نکته نگران‌کننده این است که خطر انقراض در کمین اسب کاسپین قرار دارد.

خبرگزاری مهر

تمرینات تیم پاراتکواندو جوانان برای حضور بازیهای پاراآسیایی تاشکند با حضور اصغر رحیمی در محل فدراسیون تکواندو آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

میانگین ظرفیت تماشاگران لیگ برتر والیبال 1403 نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

هفته نخست لیگ برتر والیبال در فصل جدید، زمان برگزاری دربی تهران بین پیکان و صنعتگران امید است که یکی عنوان باسابقه‌ترین تیم والیبال ایران را به دنبال نام خود دارد و دیگری تازه‌وارد است.

وب‌گاه فرارو

متهم کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران طلا و سکه از سوی پلیس امنیت اقتصادی یزد شناسایی و بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت روان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی جدید پژوهشگران ایرلندی و اسپانیایی نشان می‌دهد که نقش رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی در تصادفات جاده‌ای بیشتر از رانندگان سایر خودروهاست.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی تصاویری از گشت‌وگذار پاییزی آهو‌ها در منطقه حفاظت شده مهریز یزد منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت دومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه 30 میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته نخست لیگ برتر مردان با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله و شهدای محور مقاومت آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

هفته نخست لیگ برتر مردان با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله و شهدای محور مقاومت آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه یازدهم مهر با برگزاری 6 دیدار در شهر‌های یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز می‌شود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این دیدار‌ها با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به شهید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله و شهدای محور مقاومت آغاز...