چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

کشف جسد یک مرد جوان در خودرویش که از کوه سقوط کرده و آتش گرفته بود و بررسی صحنه نشان داد موضوع حادثه نبوده، بلکه یک جنایت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشف جسد یک مرد جوان در خودرویش که از کوه سقوط کرده و آتش گرفته بود و بررسی صحنه نشان داد موضوع حادثه نبوده، بلکه یک جنایت است. ماجرای این جنایت وحشتناک عصر دوازدهم تیرماه 1400 هنگامی فاش شد که رهگذران و عابران دود غلیظی را در منطقه کوه پارک پردیس شاندیز مشاهده کردند که از لاشه سوخته خودروی ال90 سفیدرنگ به سوی آسمان کشیده می‌شد. اما ماجرای سقوط خودرو از بلندای کوه پارک زمانی رنگ وحشت...

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران خبر داد و اعلام کرد: محور هراز امروز نیز مسدود می شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند گفت: والیبال رشته غیرقابل پیش‌بینی است و فکر می‌کنم چهار تیم در لیگ امسال مدعی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

امید عالیشاه که در دربی دچار آسیب دیدگی شده بود، بازی مقابل پاختاکور را از دست داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موضوع تمرکززدایی و انتقال مراکز سیاسی و اقتصادی به‌خصوص صنایع بزرگ به جنوب کشور از چهار دهه پیش مطرح شده اما کسی آن را جدی نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر اینکه در مورد کاهش و افزایش وزن، معجزه‌ای در کار نیست، گفت: تبلیغات فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای سودجویی است. مهم‌ترین روش لاغری یا چاقی افراد، اصلاح الگوی زندگی شامل استفاده از غذای سالم و تحرک بدنی کافی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر اینکه در مورد کاهش و افزایش وزن، معجزه‌ای در کار نیست، گفت: تبلیغات فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای سودجویی است. مهم‌ترین روش لاغری یا چاقی افراد، اصلاح الگوی زندگی شامل استفاده از غذای سالم و تحرک بدنی کافی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فرهیختگان در گزارشی با عنوان «بازی بلاگرهای سیاسی با امنیت ملی» نوشت: در روزهای اخیر، به‌دنبال شهادت سیدحسن نصرالله، فرمانده برجسته حزب‌الله لبنان واکنش‌های گوناگونی از سوی چهره‌ها و گروه‌های مختلف در ایران و دیگر کشورهای منطقه به چشم می‌خورد. این واکنش‌ها عمدتا با محوریت مطالبه‌ای مشترک ابراز شده‌اند؛ ورود نظامی ایران به صحنه و هدف قرار دادن اسرائیل به عنوان پاسخ به این حادثه...

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای مکرر زرد رنگ، از وقوع رگبار باران و رعد و برق، بارش برف و تگرگ، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و طوفانی شدن سواحل و دریا در مناطق مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی پلیس گزارش مبسوطی از عملکرد انتظامی در نیمه نخست سال ارائه و به تشریح دستاوردهای مهم انتظامی طی این مدت پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه شروع لیگ برتر سه بازیکن جدید به تیم چادر ملو اردکان پیوستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن حفاظت از اسب کاسپین می گوید این گونه به زودی ثبت جهانی می شود و نکته نگران‌کننده این است که خطر انقراض در کمین اسب کاسپین قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال به دو تیم شهرداری ارومیه و مس رفسنجان اولتیماتوم داد که اگر تا پایان وقت اداری یازدهم مهر ماه مشکل سامانه خود را برطرف نکنند، اجازه مسابقه نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراجا با اشاره به انهدام 639 باند سازمان یافته اقتصادی اعلام کرد: به زودی یکی از متهمان کلاهبرداری با تعداد زیادی شاکی به کشور بازگردانده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرکزی مدیریت راههای کشور از انسداد محور هراز طی امروز خبر داد و اعلام کرد: در آزادراه تهران - ساوه محدوده فیروز بهرام ترافیک سنگین است.