چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با مرگ مغزی یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجو طبس، شمار متوفیان این حادثه به 51 نفر رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام آزمون EPT مهرماه 1403 از امروز (یکشنبه 8 مهرماه) آغاز و تا ساعت 24:00 روز شنبه 14 مهرماه ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه 27 مهرماه همزمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و یزد (جمعاً 12 حوزه) برگزار خواهد شد. کلیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

اسامی محرومان جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1404-1403 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی محرومان جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1404-1403 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «احمدی میدری» پیامی را به یاد شهدای معدن طبس و به مناسبت هفتمین روز درگذشت آنها در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد. وی نوشت: هفتم شهدای معدن طبس هم فرا رسید. حادثه معدن طبس آن‌قدر بزرگ و دلخراش است که باید به این بازی‌ها پایان دهیم. میدری افزود: «مقصر کیست؟» همه مقصریم و همه باید برای تغییر تلاش کنیم. داغ از دست‌دادن 51 انسان زحمتکش که...

وب‌گاه ورزش سه

اسامی محرومان جام حذفی در فصل جدید توسط فدراسیون فوتبال اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار رسمی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال آبی جاری تا 6 مهر میزان بارش‌ها در 18 استان صفر بوده است. بارش ها در تهران 944 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم تازه وارد به دنبال نتایج آبرومند در لیگ برتر والیبال ایران است.

خبرگزاری مهر

ثبت نام آزمون EPT مهر ماه 1403 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

لیگ برتر والیبال مردان سال 1403 از روز چهارشنبه 11 مهرماه آغاز می‌شود و قرار است فینال این رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج بازی برگزار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره بیماری های منتقله از حیوان وزارت بهداشت، از ثبت 13 مورد فوتی ناشی از بیماری هاری در کشور طی سال جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

لیگ برتر والیبال مردان سال 1403 از روز چهارشنبه 11 مهرماه آغاز می‌شود و قرار است فینال این رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج بازی برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور در حالی آماده معرفی گزینه پیشنهادی خود برای استانداری اصفهان و کسب رای هیئت دولت برای استاندار جدید می‌شود که طرح نام «مهدی جمالی‌نژاد» و حمایت نمایندگان تندرو اصفهان از او، نگرانی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و میانه‌رو این استان را برانگیخته است.

خبرگزاری دانشجو

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - شمال تا ساعت 15 امروز (یکشنبه، هشتم مهر) مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میانگین معدل دانش‌آموزان در خرداد 1403 در مجموع سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی در پایه دوازدهم 10.98، پایه یازدهم 10.62 و پایه دهم 11.59 است که حکایت از وضعیت فاجعه‌بار سطح و کیفیت آموزش در مدارس سراسر کشورمان است.