شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. او از کوچ نشینان هم خواست که از امروز (دوشنبه) تا اواخر چهارشنبه و پنج شنبه کوچ خود را متوقف کنند. یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پس از بارش‌های سیل‌آسای بامداد چهارشنبه (5 اردیبهشت) در استان یزد بسیاری از جاده‌های محور مواصلاتی کرمان به یزد تخریب شدند و همچنین تصادف و واژگونی چندین خودرو گزارش شده است. همچنین تیم‌های عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز از همان لحظات اولیه در مناطق حضور داشته و مشغول امدادرسانی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی تا پایداری شرایط در استان‌های سیل زده ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به گفته های یک کارشناس اقتصادی، ایران درگیر بحران جدی ریزش ارزش پول ملی است و این مسئله در دهه‌های اخیر باعث کاهش 10 هزار برابری ارزش پول ملی در ایران شده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: «14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظامات ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش‌های شدید بهاری تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 9 صبح در مراکز استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام...

وب‌گاه الف

دادستان کل کشور در سفر به یزد با بیان این که آزادی یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی از ابتدا بوده است، بر روشن شدن مصادیق آزادی‌های مشروع تاکید کرد و گفت: آزادی‌های فردی و اجتماعی باید در کشورمان مطابق احکام شریعت باشد.