شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت، واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان و متوفیان اعلام شد. سهام عدالت به مشمولان واگذار شده و تکلیف اختصاص سهام عدالت به جاماندگان مشخص شده است. سود سهام عدالت سال 1402، در دو مرحله، سال گذشته واریز شد و سهامداران منتظر واریز سود سهام عدالت 1403 و باقی‌مانده سود سهام عدالت سال 1402 هستند. آخرین وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت جدید و واریز سود سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. او از کوچ نشینان هم خواست که از امروز (دوشنبه) تا اواخر چهارشنبه و پنج شنبه کوچ خود را متوقف کنند. یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری (سهام عدالت) استان گفت: جامعه هدف ما در این انتخابات و مجمع عمومی سهامدارانی هستند که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند. دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند و سهام عدالت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اصل 44 و مردمی‌سازی اقتصاد است که بخش خصوص در دولت سیزدهم مورد حمایت...

وب‌گاه فرارو

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو دهمین شورای راهبری برنامه ملی آبادیران، سوم اردیبهشت ماه با حضور مدیران نهادها و سازمان های متولی آبادانی و پیشرفت کشور در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. در ابتدای این نشست که با حضور جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، سردار سرتیپ حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی سیلاب وحشتناک در بهاباد یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. فیلمی سیلاب وحشتناک در بهاباد یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مسیرهای منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود.

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان آب منطقه‌ای یزد در کنار سایر بخش‌های استان اقدامات متعددی را برای پیشگیری از خسارات بلایای مانند سیل در مناطق مختلف تدبیر کرده‌اند، ولی نکته قابل تامل در این باره گاهاً بی توجهی مردم به هشدار‌های صادره در مورد این بلایاست.

وب‌گاه فرارو

مسئولان آب منطقه‌ای یزد در کنار سایر بخش‌های استان اقدامات متعددی را برای پیشگیری از خسارات بلایای مانند سیل در مناطق مختلف تدبیر کرده‌اند، ولی نکته قابل تامل در این باره گاهاً بیتوجهی مردم به هشدار‌های صادره در مورد این بلایاست.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان به انتقاد از عملکرد داوری و لغو دیدار سرنوشت ساز فجر و استقلال ملاثانی پرداخته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، اذعان کرد: مکان‌یابی پنجاه و هفت شهرک مسکونی با ظرفیت چهارصد هزار واحد در سراسر کشور صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

عضو کانون شورای هماهنگی کار کشور اظهار کرد: با توجه به افزایش ماهانه تورم، بسیاری از کارگران دیگر قادر به پرداخت اجاره خود نیستند و به عنوان مستاجران فعالیت می‌کنند. به همین دلیل، مسئولان باید به مسئله مسکن کارگران توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، گفت: مکان‌یابی 57 شهرک مسکونی با ظرفیت 400 هزار واحد در کشور انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.