شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 اردیبهشت سال 59 بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارهای اعلامی مرکز آمار ایران از تورم فروردین‌ماه نشان می‌دهد رشد نقطه‌به‌نقطه شاخص قیمت مصرف‌کننده در این ماه برابر با 30.9درصد است که نشان از کاهش 1.4واحد درصدی این متغیر در مقایسه با ماه پیشین دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ورود سیل شدید و قدرتمند به رودخانه اصلی شهر تفت. حجم گسترده و سرعت زیاد آب قابل توجه است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیریت بحران استان یزد: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظامیان آمریکایی 44 سال قبل یعنی پنجم اردیبهشت سال 1359 برای آزادی جاسوسان خود که در سفارت سابق این کشور در تهران نگهداری می‌شدند، قصد داشتند با استقرار نیروها و هواپیماهای خود در صحرای طبس عملیات پنجه عقاب را اجرا کنند که اسیر طوفان شن شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه الف

مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: شب خطرناکی (سه‌شنبه) را از لحاظ جوی در اصفهان، گلستان، یزد و ارتفاعات سمنان پیش رو داریم. احتمال طغیان رودخانه‌ها در این مناطق وجود دارد. پنج‌شنبه صبح در نیمه غربی کشور از جمله تهران، سردترین بامداد هفته را پیش‌بینی می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

برای ساعات آینده در بسیاری از نقاط استان‌های مرکزی، شرقی، شمال شرقی و همچنین شمالی کشور شاهد بارش‌های خوبی خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حوالی این روزها در 40 سال گذشته، حدود 500 معتاد به جزیره معتادان تبعید شدند.

وب‌گاه گسترش

رسول گرگیج گفت: باید به آموزش، بهداشت، درمان و سایر هزینه‌های جاری کارگران توجه بیشتری شود و امیدواریم مسئولین مربوطه در تصمیم گیری‌های خود عملگرایانه برای حل مشکلات کارگران تلاش بیشتری کنند.