یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته بارش‌ها در 6 استان کشور تشدید می‌شود که زمینه‌ساز وقوع سیل در این مناطق خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد. بر اساس این اطلاعیه با توجه به هشدار‌های هواشناسی صادره، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز دوشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوا طی چند روز آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد.