چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران دارای بارش باران است و علاوه بر آن مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دما در نیمه شمالی کشور تا اواسط هفته خبر داد و گفت: بارش در برخی مناطق در حد هشدار نارنجی است و احتمال طغیان رودخانه‌ها در 9 استان کشور وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش باران و برف در 18 استان خبر داد و اعلام کرد: بارش‌ها در 6 استان شدید خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، کیفیت هوای تهران پس از چند روز به حالت پاک نزدیک شده است. بارش باران و وزش باد موجب بهبود شاخص‌های کیفیت هوا شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش باران پاییزی از این تاریخ شدت می‌گیرد رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران طی هفته جاری در مناطق مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد. صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (7 مهر) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات، کرمان، شمال...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز (شنبه) بارش باران و رعد و برق تهران و 17 استان دیگر کشور را در بر می گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

محمدسعید اخباری در پایان دیدار با مس رفسنجان، از سوی هواداران تیم مورد تشویق قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع آلمانی مس رفسنجان معتقد است در صحنه گل بازی مقابل چادرملو روی او خطا اتفاق افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مس می گوید که از سبک بازی تیمش رضایت داشته ولی از نتیجه خیر.

وب‌گاه ورزش سه

مربی چادرملو می گوید که آنها به جایگاه فعلی تیم توجهی ندارند و تمرکز اصلی‌شان روی کارشان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست یک بر صفر مقابل چادرملوی اردکان گفت: در ابتدا باید از هواداران خود معذرت‌خواهی کنیم که تا اینجا آمده بودند اما متاسفانه بازی را از دست دادیم. همچنین به مجموعه تیم چادرملو و هوادارانش که تا این حد پرشور به ورزشگاه آمدند تبریک می‌گویم. وی افزود: نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم زیرا فوق‌العاده...

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال تراکتور تبریز با برتری برابر سپاهان اصفهان مهمترین بازی امروز هفته ششم لیگ برتر را برد و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هادی حبیبی دومین گل سه امتیازی خود را زد و چادرملو را به رتبه هفتم رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان، چهره 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مشخص شد.